מחקר חדש קובע: גברים מעדיפים נשים עם פחות איפור

ובכן, זה מרענן: מסתבר שגם גברים וגם נשים חושבים שנשים מושכות יותר כאשר יש עליהן פחות איפור, כך לפי מחקר חדש שפורסם במגזין הרבעוני לפסיכולוגיה ניסויית.

עבור המחקר, החוקרים גייסו 44 נשים שידגמנו עבור צלמים. הם הציגו לדוגמניות מגוון רחב של איפור וביקשו מהן להתאפר כאילו הן יוצאות לבלות. הדוגמניות צולמו לפני ואחרי האיפור.

לאחר מכן התמונות שונו כדי ליצור 21 תמונות של כל אישה עם כמויות וסוגים שונים של איפור, את התמונות הם הראו ל 44 צופים (22 גברים ו 22 נשים). הצופה יחל לדפדף בתמונות להנאתו, כשהוא רואה תמונות עם יותר ועם פחות איפור. לאחר מכן הם התבקשו לבחור איזו גרסה של כל אישה הם אהבו יותר, מי משכה אותם יותר.

mamk



בצורה מעניינת ומרתקת, נשים העדיפו קצת יותר איפור מאשר גברים (אבל לא הרבה איפור כלל). אבל הנה החדשות הגדולות: הדוגמניות שמו 30% יותר איפור ממה שכל אחד מהצופים חשב שיהיה מושך, וזה גם היה יותר ממה שהצופים חשבו שאחרים יחשבו שיהיה מושך.

גם הגברים וגם הנשים חשבו שאנשים אחרים יעדיפו יותר איפור ממה שהם עצמם מעדיפים – אז מסתבר, אנחנו תמיד חושבים שאנחנו במיעוט אם אנחנו מעדיפים מראה טבעי יותר. ושני המינים חשבו שגברים יעדיפו יותר איפור מאשר נשים; אך במציאות, ההיפך הוא הנכון.

אז הנה לכם – כשזה מגיע לאיפור – פחות זה למעשה יותר.

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *