מחקר חדש קובע: אנשים שמקללים הם יפים יותר, סקסיים יותר ונינוחים יותר

זה קורה לטובים ביותר. אתם מקבלים מכה במרפק, בברך או באזור רגיש אחר בגוף. ופתאום הקללה הכי עסיסית שאתם מכירים יוצאת לכם מהפה. "עושה רושם שאין דרך טובה יותר להעביר את המסר הזה של הכאב מאשר קללה טובה".

ובכן, מסתבר שמאחורי זה עומדת סיבה מדעית.

לפי מחקר חדש, זה כנראה דבר חיובי לקלל בסיטואציות מסוימות. זה אולי ישמע קצת מוזר (וגם לא נעים) לחלקנו, אבל עושה רושם שקללות הן דבר חיובי בסיטואציות מסוימות.

המדע חיפש זמן רב אחר קשר בין קללות להתנהגות אנושית. חוקרים באוניברסיטת קיל, בסטפורדשייר, בריטניה, הציגו את המחקר שלהם על הנושא בכנס הפסיכולוגיה החברתית הבריטי. לפי ד"ר ריצ'רד סטיבנס, אחד החוקרים שהיה מעורב במחקר, קללה יכולה להיות מועילה מאוד כאשר אנחנו צריכים לשחרר קיטור.

המחקר מגיע למסקנה שאם משתמשים באופן מתון, קללה היא שחרור רגשי שלא מזיק ויכול לגרום לכם להרגיש חזקים יותר.

"אנחנו רוצים להשתמש ביותר מילים אסורות כשאנחנו אמוציונליים. אנחנו גדלים ולומדים את פירוש המילים הללו ועל ידי השימוש בהן כאשר אנחנו אמוציונליים הן יכולות לעזור לנו להרגיש חזקים יותר", אמר סטיבנס לדיילי מייל.



בנוסף לממצאים הללו, מחקר אחר מצא שעל ידי שימוש בשפה גסה אנשים נהיים מושכים יותר בעיני אחרים, במיוחד בזמן סקס. אבל לפני שאתם מתחילים לקלל בחורות יפות ברחוב, זכרו שזה עובד רק בקונטקסט מסוים ורק עם מילים מסוימות, אז שקלו מילים.

הסקר הזה בא לבדוק איך גברים רואים נשים שמקללות כשהן מגורות מינית. "כל גבר רוצה לחשוב שהוא כל כך טוב במיטה עד שהאישה לא יכולה לשלוט בעצמה", אמר אחד המשתתפים. אבל משתתף אחר לא ממש מסכים.

"לא כל האנשים יכולים לקלל במידה שווה. יש אנשים טובים יותר בקללות מאחרים – בדיוק כמו גברים שלובשים חולצות שרירים או נשים שהולכות עם חולצות בטן".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *