מה הפורנו שאתם צופים מגלה על האישיות שלכם

כשזה מגיע לבידור של שעת לילה, לכל אחד יש את ההעדפות שלו. זה אולי לא בדיוק כמו מה שאתם אוהבים במיטה, אולי זה משהו שאף פעם לא היה לכם את האומץ לנסות. בנות רבות אומרות שהן לא צופות בפורנו, אבל אני בטוח שלא מעט מהן משקרות. ואם בחור אומר שהוא לא, הוא בטוח משקר.

מהרגיל לקיצוני, הקטגוריה בה אתם בוחרים אומרת עליכם יותר ממה שחשבתם. וכאשר אתם מתחילים לתהות מה לעזאזל אתם רואים, פשוט תגידו ששאר העולם לא צריך לדעת.

1. אקשן מהכניסה האחורית

אתם אנשים בעלי דעות עצמאיות. אתם אוהבים לעשות דברים בדרך שלכם, ולפעמים מחפשים אלטרנטיבה. אתם מקווים בסתר שהייחודיות שלכם תהפוך אתכם יום אחד למפורסמים – מה שיאפשר לכם לחיות את החלום הגדול שלכם – להיכנס לאירוע מהדלת האחורית.

ot1

2. אוראלי

אתם הולכים לקולנוע רק כדי לראות את הטריילרים, ואתם אוהבים פרולוג. לפעמים תזמינו שתי מנות פתיחה במקום מנה עיקרית, כי אתם חולים על מנות פתיחה.

ot2

3. מבוגרות

אתם יכולים להיות לא מאורגנים, ואתם בהחלט תרוויחו אם תהיה לכם בוסית מבוגרת בסביבה. אתם אולי תגידו באופן אינסטינקטיבי שאתם אוהבים להיות בשליטה, אתם גם נהנים שאומרים לכם מה לעשות. עמוק בפנים, אתם יודעים שזה כנראה קשור איכשהו לאמא שלכם.

ot3



4. ספורט מים

אתם אוהבים את הים, שחייה, אפילו מגלשות מים. תמיד הייתם בסביבת מים, ואתם לא מבינים אנשים שמפחדים מהים. תמיד רציתי ללכת לצלול, אבל עוד לא הייתה לכם ההזדמנות.

ot4

5. לסביות

אתם אוהבים את הצורה הנשית, וכאשר יש התייחסות לבידור של מבוגרים, כמה שיותר נשים – יותר טוב. אתם מאמינים שצריך להתייחס לגוף הנשי כאל מתנה מאלוהים. אחרת למה מכוניות על מדגמנות עליהן?

ot5

6. פיסטינג

מאז הלידה שלכם, ביליתם את כל חייכם בניסיון לחזור בחזרה פנימה, ואין סיכוי שלא תנסו. או זה, או שאתם גרמנים.

ot6

7. נשים גדולות ויפות

אתם מאמינים שלנשים יש זכות להיראות איך שהן רוצות. נשים גדולות? הן נפלאות. רק אל תגידו את זה לחברה הקטנה שלכם.

ot7

8. שלישייה

אתם אוהבים לחלוק, ולא מבינים למה אחרים לא אוהבים. אתם מעדיפים שכמה שיותר אנשים יהנו ממה שיש לכם. אתם תורמים לצדקה, קונים משקאות לחברים, ותמיד שואלים אנשים אם הם רוצים מסטיק.

ot8



9. בין-גזעי

יש בכם אהבה וחופש, ואתם שונאים גזענים. אתם תמיד תתערבו אם אתם מרגישים שמפלים מישהו. אתם בעד שוויון, ומרטין לותר קינג הוא הגיבור שלכם.

ot9

10. גיי

אם אתם נוטים ללחוץ על הקטגוריה הזאת, כנראה שאתם הומואים. אלא אם כן אתם בחורה, ואז אני לא ממש מבין את זה. לא שאנחנו יכולים לשפוט. זה יהיה צבוע מבחינתנו.

ot10

11. בוקקה

אתם אוהבים ספורט, סרטי אקשן, ובידור אינטנסיבי במיוחד. אתם אוהבי סרטים של טום קרוז, שונאים כל דבר איטי, ונוטים להשתעמם כששום דבר לא מתפוצץ. אחרי הכל, למה לחכות כל היום ל'מאני שוט' כשאתם יכולים לקבל 10 בו זמנית.

ot11

12. גמדים

אתם אוהבים דברים מוזרים ונפלאים, וחיפשתם לפחות פעם אחת בגוגל את המילה 'מעוות'. אתם אומרים לעצמכם שהסקרנות הזאת היא חלק מלהיות בנאדם, אבל לעולם לא תחלקו את היסטוריית הגלישה שלכם עם אחרים.

ot12

13. BDSM

אתם אוהבי סרטי אימה, אבל לא ממש אוהבים את ספרי 50 גוונים. אחרי הכל, הם צייתניים מדי.

ot13

14. סבתות

אתם לא ממש בטוחים איך להסביר את ההעדפות שלכם – אתם רק שמחים שהשוק מספק את זה. זאת אומרת, עד לרגע שאתם נשענים אחורה וחושבים על מה שבדיוק ראיתם.

ot14

אז עכשיו שאתם יודעים מה האופי שלכם, למה שלא תמשיכו לשוטט לאתרי הפורנו האהובים עליכם? (אל דאגה, התמונה למעלה תצא מהראש שלכם עוד מעט. )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *