כאבי ראש יכולים לגלות מה לא בסדר עם הבריאות שלכם, ואיך לטפל בה בדרך טבעית

כאב ראש הוא כאב שנחשב לאחד מבעיות הבריאות השכיחות ביותר. אם אתם מטפלים בכאב הזה, אם צריכים לדעת מה הגורם שלו.

ברוב המקרים, כאבי ראש מגיעים אחרי תשישות או התייבשות, והם יכולים להיות גם סימן לבעיות בריאותיות אחרות. ד"ר סאקיב קורשי טוען שסוגים שונים של כאבי ראש מייצגים בעיות בריאות שונות, והוא מחשב כאבי ראש להיות תמרור אזהרה שאסור להתעלם ממנו.

חשוב מאוד ללמוד ולהכיר את התסמינים על מנת לדעת מה ההבדל בין כאבי הראש השכיחים וכאבי ראש שעלולים להעיד על בעיה גדולה יותר.

חשוב לדעת שמשככי כאבים עלולים לגרום לתופעות לוואי בטווח הארוך, וזו הסיבה שלא מומלץ לקחת כדור בכל פעם שכואב הראש. כדאי לנסות להקל על הכאב בצורה טבעית. בכתבה הזו נציג בפניכם ארבעה סוגים של כאבי ראש ואיך לטפל בהם בדרך טבעית.

כאב ראש של לחץ

כשאתם לחוצים, השרירים בקרקפת והצוואר יתכווצו, מה שיוביל לכאב ראש. זה הסוג השכיח ביותר.

אם אתם מרגישים לחץ תמידי בחלק האחורי של הראש או הצוואר, אתם עלולים להרגיש גם כאב מתחת או מעל העיניים. סוג הכאב הזה יוביל בדרך כלל לבחילה והקאה.

איך לטפל: אתם יכלים להכין תה ג'ינג'ר ולערבב עם שמן נענע על מנת להקל על הלחץ שנגרם. בנוסף אפשר למרוח שמן נענע מסביב קו השיער כדי להרגיע את הלחץ על שרירי הצוואר והראש. תה ג'ינג'ר עוזר גם להפחתת דלקתיות.

כאב ראש מקבצי

סוג הכאב ראש הזה משפיע בדרך כלל יותר על נשים מאשר גברים. .הכאב מורגש בדרך כלל מעל העין. זה כאב חזק וישיר, ובדרך כלל הוא מגיע יחד עם אף סתום, נזלת ודמעות.

אין הסבר למדוע הכאב מתרחש, אך ישנם מומחים המאמינים שהכאב הזה יפעיל את הדרך העצבית במוח.

איך לטפל: קחו קצת משחת קספיאצין ומרחו בנחיריים וזה ימנע את המשך כאב הראש הזה.

כאב ראש סינוסי

הכאב יכול להיגרם מזיהום, וסוג זה של כאב ראש יפעיל לחץ על הלחיים, מצח, ועיניים. לפעמים אפילו יהיה לכם חום.

איך לטפל: את הדלקתיות הזו אפשר להקל על ידי שתיית הרבה נוזלים ומים חמים. מומלץ לצרוך ויטמין C, שאפשר למצוא בפירות הדר. בנוסף, אכלו פירות עשירים בנוגדי חמצון. ג'ינג'ר הוא גם מצוין לטיפול בכאב הראש הזה.

מיגרנה

מיגרנה יכולה להשפיע על אנשים בכל גיל. זה כאב חד ששייך לקבוצת כאבי הראש המורכבים, והוא בדרך כלל מגיע עם כאב חזק מאוד בצד אחד של הראש או שניהם, משולב עם עקצוצים או הרגשת רדימות, בחילות, סחרחורות, הקאות, וראייה כפולה. אנשים הסובלים ממיגרנות יכולים להיות רגישים גם לריח, צליל, מגע ואור.

איך לטפל: יש לצרוך יותר מגנזיום, ויטמין B12, וחומצות שומן אומגה 3. בנוסף מומלץ לשלב התעמלות אירובית. ישנם מדענים המאמינים שזו דרך בטוחה יותר לטפל במיגרנה מאשר טופירמאט, שזו תרופה סטנדרטית נגד מיגרנה.

שתפו את המידע החשוב הזה עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *