ישראספורט מצדיע לנבחרת ישראל בכדורעף נשים !

כדורעף נשיםנבחרת ישראל בכדורעף נשים עלתה לאליפות אירופה ! אני חוזר שוב, נבחרת ישראל בכדורעף נשים עלתה לאליפות אירופה לאחר 39 שנים !
פשוט בלתי נתפס. אף אחד לא חלם שזה יקרה, ורק שנתיים לאחר תחילתו של הפרויקט של אריה זלינגר.

נבחרת הנשים ניצחה את בלרוס בסיכמום של שני משחקים. הנבחרת אומנם הפסידה בחוץ 3:2, אך ניצחה בבית 3:1, עלתה לאליפות אירופה ומיקמה עצמה כנבחרת משחקי הכדור השניה בטיבה בארץ אחרי נבחרת הגברים הכדורסל.

אריה זלינגר והבנות בנבחרת הוכיחו שעם עבודה קשה, תנאים טובים, מחויבות ואמונה ניתן להגיע להישגים.
הדבר המדהים הוא שלמרות שנבחרת ישראל בכדורעף נשים העפילה לאליפות אירופה הליגה שאמורה להיפתח בקרוב עדיין נמצאת בסימן שאלה. המצב הכלכלי של הקבוצות רע מאוד, הליגה היא חובבנית לחלוטין, ועדיין… חבורת הבנות המדהימה הזו הצליחה להגיע להישג שהכדורגלנים שמרווחים מליוני שקלים בשנה כנראה לא יגיעו גם בעוד 20 שנה.
אני רוצה להאמין שאיגוד הכדורעף יבין את גודל הפוטנציאל שנמצא בבנות הללו, וכמובן במאמן כמו אריה זלינגר ויחליט להשקיע גם מכספו (המימון של פרויקט זלינגר הוא על ידי איש עסקים פרטי בשם קובי ריכטר). אם איגוד הכדורעף ירתם למשימה, ימצא ספונסרים אז המשכיות שהיא דבר כל כך נדיר בנוף הספורט שלנו כאן בישראל היא לא מילה גסה.

סגל נבחרת ישראל בכדורעף נשים – טניה פראגה (קפטנית), אנסטסיה שבוטארוב, אנה וילקי, יוליה ווליבאץ', גלית דבש, אדווה זינובר, אינה בירמן, אלווירה קולנוגרוב, ליבי חיים, פולי ארזי, רון פונטי, טלי ארטמנקו וענבר וינרסקי.

אתר ישראספורט מצדיע לנבחרת ישראל בכדורעף נשים !

לטורים נוספים בקטגורית כדורעף
בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *