יצא לשתות באסקס, אנגליה. והתעורר בברצלונה, ספרד

לכל אחד מאיתנו יש את החבר הזה שיש לו סיפורי שתייה מבאסים. משהו משהו: "אתמול יצאתי שתיתי מלא,, הגעתי הביתה והכנתי לי פסטה מטורפת". משעמם, נכון? ובכן, הסיפור של הבחור הזה הוא כנראה הטוב מכולם.jj1

אלכסנדר קאביל, יועץ כלכלי בן 21, כנראה לא ממש אוהב את העבודה, מכיוון שאחרי לילה של שתייה עם חבר באסקס, אנגליה, הוא התעורר בברצלונה.

הוא שתה 12 שוטים של שאבלי, וכאשר הם הגיעו לאכול עוף מטוגן בסיום הערב, או הבחין באוטובוס שנוסע לשדה התעופה סטנסטד.

jj2

זה היה הרגע שהוא הזמין דרך הטלפון טיסה ב 1200 שקל לברצלונה, ועשה דרכו לעיר הקטלונית. במקרה הדרכון שלו היה איתו, אז הכל היה בסדר…

‘Me and my friend James had been out the last couple of weekends which is unusual for us but we were just enjoying life and having fun.

"אני והחבר שלי ג'יימס יצאנו בשני סופי השבוע האחרונים, וזה דבר לא רגיל עבורנו אבל אנחנו פשוט נהנים מהחיים ועושים כיף", אמר אלכסנדר.

"אני זוכר שחשבתי לעצמי, 'יהיה כיף לטוס לאנשהו' ".

"הדבר הבא שאני זוכר זה שהיה לי חלום מוחשי שהייתי על מטוס – הוא היה מציאותי מאוד, אבל לא חשבתי על זה יותר מדי וחזרתי לישון".

jj3


הוא אמר שהוא לא ממש הבין מה קורה עד לרגע שנחת – ואז הוא היה חייב לקחת חופשה של ארבעה ימים – בחור מסכן…

כשהגיע לברצלונה הוא פגש שני תרמילאים אמריקנים והתחבר איתם. אך הוא כן אמר שהרגיש קצת בודד בשלב מאוחר יותר של החופשה. הוא אמר שאם היה מספר לאביו, הוא רק היה צוחק עליו…

jj4

ובכן, אין ספק שיהיה לו סיפור לספר לילדים ולנכדים…ואתם, פעם הבאה שאתם יוצאים לערב שתייה. אל תקחו איתכם את הדרכון, כי מי יודע לאן תגיעו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *