ילדה קטנה כתבה סיפור קריפי ביותר שהיה מפחיד אפילו את סטיבן קינג

ילדה צעירה קטנה סיפור כל כך מצמרר שהוא גורם ל'ניצוץ' להיראות כמו הדרדסים. 

ובכן, אולי לא בדיוק אבל אם סטיבן קינג מחפש יורש, הוא יכול להפסיק לחפש. אז כבו את האורות, תדליקו נר ותכינו את עצמכם לסיפור אימה מרתק…

"זאת ליסה. היא חברה שלי. אמא ואבא שלי לא יכולים לראות אותה אז הם אמרו שהיא חברה דמיונית. ליסה היא חברה נחמדה"

sc1

"היום ניסיתי לשתול פרח בחצר. ניסיתי לשתול אותו ליד ארגז החול, אבל ליסה אמרה ששם אבא שלה ישן אז שתלתי אותו בכוס עם אדמה".

sc2

"היום ליסה נמצאת איתי בבית הספר. הבאתי אותו כדי להשוויץ בה, אבל גברת מונרו כעסה בגלל שהיא לא יכולה לראות את ליסה. ליסה התעצבנה אז היא החביאה את המחק של הלוח".

sc3

"אתמול הייתה מסיבת יום ההולדת שלי. אמא קנתה פיצה אבל אף אחד לא בא. ליסה אמרה שאנשים הגיעו למרפסת אבל אז הלכו. אבל הם השאירו מתנות. קיבלתי 3 בובות בארבי, נעליים ו 5 דולר. אני וליסה שיחקנו בבארביות".

sc4

"גברת מונרו לא נמצאת  היום. למחליף שלה קוראים גברת דיגמן. היא יפה ונחמדה ומאפשרת לנו זמן לאכול אחרי שעת יומן. הלוואי וגברת דיגמן הייתה נשארת המורה שלנו".

sc5

"אתמול ליסה ואני הלכנו לטיול ארוך עד שהירח יצא. אבא התעצבן מאוד ואמר שליסה טיפשי ולא אמיתית. ליסה נעלבה ונעלמה. היום היא לא באה לבית הספר אבל גברת דיגמן אמרה שגברת מונרו לא תחזור".

sc6

"אבא היה אתמול כל היום בעבודה. הוא לא הגיע הביתה לאכול ארוחת ערב. היום הוא עדיין בעבודה. אמא ארזה לי פודינג לארוחת הצהריים. אני הכי אוהבת פודינג".

sc7

"אני מתגעגעת לליסה. אבא ממש עסוק בעבודה. הוא לא הגיע הביתה בסוף השבוע. אמא כועסת עליו. אני הולכת לכתוב מכתב לליסה".

sc8

"ליסה היקרה, אני מתגעגעת אלייך. בבקשה תחזרי. אני מצטערת שאבא שלי היה מרושע. את החברה הכי טובה שלי".

sc9

"ליסה חזרה אתמול. היא אמרה שהיא מצטערת שעזבה ואמרתי לה שאבא לא יחזור הביתה. ליסה אמרה שהוא וגברת מונרו ישנים כמו אבא שלה. אני מקווה שהם יתעוררו שוב בקרוב".

sc10

אם יש דבר אחד שלמדנו היום, זה לעולם, אבל לעולם לא לעצבן את ליסה…אחרת אולי גם אתם תישנו לזמן ארוך מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *