ילדה בת 9 עברה התעללות בידי בריון בבית הספר, אז זה מה שהיא עשתה בתגובה…זה מטורף לגמרי!

. זה אולי היה גרוע יותר עבור חלק, אבל כולנו הרגשנו את חוסר האונים הזה כשהיינו צריכים להתעמת עם הבריון. אך האם אתם זוכרים איך התמודדתם עם הסיטואציה? חלקנו אולי סיפרו להורים או למורה. חלקנו אולי לא עשו שום דבר בנידון. לא משנה מה עשינו, זה לא קרוב למה שהילדה הקטנה הזאת החליטה לעשות…

הכירו את מילה ביזוטו, ילדה בת 9 מדרום פלורידה. מילה כל כך אתלטית, שהיא סיימה לא מזמן מסלול מכשולים של 24 שעות של יחידת אריות הים של הצבא האמרקאי. מסלול המכשולים המטורף כלל ריצה של 58 ק"מ, 8 ק"מ שחייה וטיפוס על קירות גבוהים, ועוד ועוד. לא משהו שילדה בת 9 אמורה לעשות, או לנסות בכלל לעשות.

bt1
מדוע שילדה קטנה כמו מילה תעבור כזה דבר? יש תשובה אחת בלבד: מילה עברה התעללות בידי בריונים בבית הספר.

מילה סיפרה לעיתון המיאמי הראלד: "אנשים קיללו אותי ואמרו שאני לא שחקנית טובה. לא רציתי שאנשים נוספים יעברו את מה שאני עברתי. רציתי להוות דוגמא ולהראות לילדים אחרים שהם יכולים לעשות כל מה שהם רוצים".

"אין לי פחד. וכשאני יודע שאני מהווה השראה לאחרים, זה גורם לי להיות עוד יותר חסרת פחד. זה קשה, אבל זה לא עוצר בעדי".

מילה לא נתנה להשפעה השלילית של הבריון להשפיע עליה באופן שלילי. במקום, היא החליטה להפוך את האנרגיה השלילית הזאת למשהו שיהווה השראה למיליוני אנשים בעולם. ואין דבר יפה יותר מזה. תודה מילה על הדרך שבה התמודדת עם הבריון, ואנחנו מקווים שתמשיכי להוות השראה עבור אחרים גם בשנים הבאות.

bt2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *