טרגדיה נוראית כאשר ההורים הוסיפו מים לחלב אם כשהם לא מודעים מה זה עושה

תינוק חדש זה עסק יקר – מגבונים, פורמולה, ומוצרי תינוקות מצטברים מהר מאוד. למרבה הצער, חוסר היכולת של זוג אחד מג'ורג'יה, ארצות הברית לשלם עבור פורמולה גרם למוות של התינוק שלהם. 

הרברט לנדרל והאמא של התינוק, לורן פריסטיד, היו לאחרונה בבית המשפט כאשר המשטרה העידה על הפעולות שגרמו למותה של התינוקת בת ה 10 חודשים שלהם – ניבאה.

פריסטיד דאגה שהיא לא מייצרת מספיק חלב אז הזוג החליט לדלל אותו עם מים כאשר הם טוענים שאין להם מספיק כסף לקנות פורמולה.

tra1

שתיית יותר מדי מים יכולה להיות מסוכנת מאוד עבור ילד מתחת לגיל שנה. הרשויות טוענות שהתינוקת איבדה כ 20% ממשקל גופה ושכתוצאה מכך היא מתה מרעב – ולמרות התסמינים הברורים, הילדה לא נלקחה לבית החולים. 

בעיתון בסנט לואיס מדווחים שכמות מים גדולה מדי מדללת את רמת הנתרן הנורמלית בתינוקות, וזה יכול לגרום לסיבוכים רבים כמו התקפים ועד פגיעה מוחית ומוות. בנוסף, הדיווח מציין:

"חלב אם או פרומולה מספקים את כל הנוזלים שתינוק צריך. אם האמא מרגישה שהתינוק צריך לשתות עוד מים, זה צריך להיות מוגבל לכמות מסויימת, וזה רק אחרי שהתינוק שתה מספיק חלב אם או פורמלה".

tra2

למרות שזה עצוב מאוד שלהורים לא היה מספיק כסף – או תמיכה – כדי לקנות לתינוקת שלהם את המוצרים הנחוצים, העובדה שהם לא לקחו את הילדה החולה לבית החולים מספקת מספיק ראיות כדי להעמיד אותם לדין. שני ההורים כנראה יואשמו ברצח. 

שתפו אותנו במחשבות שלכם על הסיפור הטרגי והעצוב הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *