חזרתי – אמר יוסי אבוקסיס לחברים בוולפסון (דעה)

אבוקסיס את הפועל תל אביב זה שידוך מתאים שכבר היה צריך להשתדך קודם לכן. בגלל בעלות שכונתית של אלי טביב זה לא קרה לפני שנה ועכשיו הקשר המחונן יכול להמשיך את קריירת האימון בצורה טובה.

יש לו נתוני פתיחה מצוינים. גדל במועדון כשחקן, נחשב לסמל (למרות שכיכב גם ביריבה השנואה בית"ר ירושלים) וגם שימש כעוזר מאמן שם. הוא יודע איפה כל דבר נמצא (כולל הנייר טואלט שליהי טביב הייתה ממונה על הזמנתו) מכיר כבר חלק מהשחקנים, ויש לו הנהלה נוחה לעבוד איתה.

המוקש היחידי שנראה לעין זה אויבים מבית כמו שביט אלימלך, איתו לא הסתדר בעבר. גם ניצן שירזי, שביקש מרמון ושות' את השוער לשעבר בתור מחליפו על הקווים ונענה בשלילה יכול להתגלות ככזה. זאת אופציה שקשה להאמין שתקרה, כי שירזי הוא לא אחד שחותר תחת הבעלים וחורש מזימות. עובדה, אפילו את טביב הוא סבל בשקט. אבוקסיס יצטרך לדעת לשמור על יחסי עבודה תקינים עם אלימלך, לו יש פחות מה להפסיד במקרה של פיצוץ ביניהם.

יקיר וולפסון חווה תקופה נפלאה יחד עם אלי גוטמן בהפועל תל אביב ואחר כך הרשים בבני יהודה. המינוי שלו כעוזר מאמן נבחרת ישראל היה ראוי. הוא לא אחד שאפשר כרגע להזכיר באותה נשימה עם גדולי המאמנים בארץ, אבל המשקל של עוזר מאמן קטן מזה של המאמן עצמו ולאבוקסיס יש רזומה מצוין בתקופה הקצרה שלו בענף האימון.

עומד לרשותו סגל טוב. החוד קטלני, עם השילוב של דמארי ובן חיים. בקישור ורמוט חזר וברמה המקומית זאת תוספת משמעותית. הגיעו זרים שעדיין לא השתלבו אבל אנחנו רק אחרי חמישה מחזורים. ההגנה סובלת מבלמים חלשים\זקנים. זה עוד היה בתקופה שאבוקסיס וגוטמן אימנו שם. אולי בתור שחקן שידע לשחק קשוח ולעשות הגנה, המאמן הטרי ירכוש שחקן איכותי שייצב שם את הבעיות. גם המגנים לא בשמיים, אחד מאוד מבוגר והשני רק מבוגר. מול אתלטיקו מדריד זה היה מביך, אבל בליגה של לוזון לא חייבים להיות רוברטו קרלוס. עמדת השוער, כלומר אדל, מכוסה.

הנפילה של מכבי חיפה והפער הגדול שלה מהמקומות הראשונים נותנת פוש וצ'אנס מצויין להפועל תל אביב להתמודד על האליפות. תהיה לה בעצם רק יריבה אחת להתמודד איתה עליה, מכבי תל אביב. עד יום שני בערב הכול עבד שם וכולם שמחו וליקקו לאוסקר גארסיה אבל הגיע הפסד אחד והרפש מתחיל לצאת החוצה. נראה איך יתמודדו שם עם הלחץ.

אבוקסיס צריך ללמוד את הקבוצה שלו ולהתחיל לעשות את מה שהוא יודע. כדורגל התקפי וטוב. מאוד יכול להיות שזה יספיק ואם לא, מה כבר קרה? הוא הרי רק זמני פה.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *