זה מה שתנוחת השינה שלכם חושפת על האישיות שלכם. מדהים כמה שזה מדויק!

שליש מהחיים שלנו אנו מבלים בשינה. נכנסים למיטה אחרי יום ארוך ומתיש זו אחת ההרגשות הכי טובות בעולם.

ברגע שאתם נרדמים, הדברים כבר לא בשליטה שלכם. יש אנשים שנוחרים, יש אנשים שלא מפסיקים לזוז במיטה כל הלילה, חלק מדברים מתוך שינה וחלק אפילו הולכים מתוך שינה.

אתם לא חושבים יותר מדי על הרגלי השינה שלכם אלא אם אתם מפריעים לבן או בת הזוג שלכם בלילה. אך לפי מבחן האישיות הזה, אפילו תנוחת השינה שלכם יכולה לחשוף דברים על האישיות שלכם.

כמובן שתמיד צריך לקחת את המבחנים הללו בעירבון מוגבל, אבל עדיין כיף לעשות ולקרוא אותם, ובאופן מפתיע, הם מדויקים מאוד לעתים קרובות.

אז קראו לבן/בת הזוג שלכם ובדקו יחד – מה תנוחת השינה שלכם?

1. אדם רגוע

אנשים שישנים כך הם בדרך כלל אנשים רגועים שאפשר לסמוך עליהם. לא קל לפגוע בהם והם אף פעם לא מפחדים מהעתיד. מעטים הדברים שמכניסים אותם למצב רוח לא טוב, הם מסתגלים מהר לנסיבות, תמיד עם חיוך על הפנים.

2. אדם יצירתי

אם אתם ישנים בתנוחה הזו, אתם רוצים שישמרו וידאגו לכם. אתם אסירי תודה לאלו שמבינים אתכם ותמיד תשמחו לעזור להם כשהם זקוקים לכך. אתם יצירתיים מטבעכם והאהבה שלכם לציור או ריקוד מגדירה אתכם.

3. מנהיג ישנוני

אם אתם ישנים על הבטן עם ידיים ורגליים בכיוונים שונים אז אתם מנהיגים מלידה. אתם אימפולסיביים ושמחים לקחת יוזמה כשצריך לעשות משהו. תכנון וחשיבה קדימה היא משהו שאתם עושים מצוין. אתם לא תעצרו עד שתשיגו את המטרות והחלומות שלכם.

4. זה שאוהב את החיים

אם אתם ישנים בתנוחה הדומה לזו שלמעלה, אז אתם אנשים חיוביים בעלי כוח רצון. אתם אוהבים את החיים ואת כל הפרטים הקטנים שהחיים מציעים. אחרים מתארים אתכם כאדם שחביב על אחרים. אתם נאבקים על מה שאתם מאמינים בו ואתם תמיד כנים, לא משנה מה יהיו ההשלכות.

5. אדם עם מטרה

אם אתם ישנים כך, אתם חיים עם מטרה. אתם מציבים לעצמכם מטרות ברורות, ולא תפסיקו עד שתשיגו אותם. אתם דורשים הרבה מאחרים, אבל אפילו יותר מעצמכם – בגלל שאתם יודעים שאתם יכולים להשיג הכל.

6. אדם הרפתקני

אם אתם ישנים כך, על הבטן עם רגל אחת בחוץ, אז אתם אנשים הרפתקנים. אתם אוהבים להיות בסיטואציות ספונטניות ואתם נמשכים לכל דבר חדש. אתם מתקשים לעשות וליישם החלטות ותכניות לטווח ארוך, אבל איכשהו הכל תמיד מסתדר בסוף.

האם המבחן צדק באישיות שלכם? מעולה!

עכשיו שתפו אותו עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם יוכלו לבדוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *