אישה בת 68 ילדה תאומים אחרי 43 שנים של ניסיונות לא מוצלחים – מזל טוב!

לידת התאומים המפתיעה בניגריה היא סיפור מחמם לב אחרי הסיפורים העצובים שאנו שומעים מדי יום – ומה שהופך אותו לעוד יותר מיוחד זו העובדה שההורים ניסו להיכנס להריון במשך 43 שנים.

מרגרט אדנוגה בת ה 68 ילדה בן ובת בניתוח קיסרי בבית חוליםן בעיר לאגוס ב 14 לאפריל, ומצבה טוב, כך לפי דיווח של הדיילי מייל.

בעלה בן ה 70, נואה, אמר לחדשות המקומיות שאישתו נכנסה להריון בשנה שעברה אחרי טיפולי IVF. היא כבר עברה לפני כן שלושה סבבי טיפולי IVF שלא צלחו.

הוא אמר שהמסע שלכם ללדת ילד לקח אותם לאנגליה, ובחזרה לניגריה, ולמרות עשרות שנים של אכזבות, התקווה שלהם גרמה להם להמשיך לנסות.

לא ברור היכן הם עברו את טיפולי ה IVF ונואה אמר ל BBC שרופאי הפוריות שלחו לו הודעה ואמרו שהניסיון שלהם לטיפולי פוריות הוא 'מסוכן וחסר אחריות'. נואה אמר שההחלטה שלהם הייתה פרטית ורק שלהם.

רופא אחד שהיה נוכח בלידה בבית החולים האוניברסיטאי בלאגוס אמר שהתאומים הם נס, אך הוסיף שבני הזוג לקחו סיכון גדול מאוד בכך שהמשיכו בהריון למרות גילה המתקדם של מרגרט.

האישה המבוגרת ביותר שהרופאים יילדו

הנהלת בית החולים אמרה שהיא לא הייתה מאשרת טיפולי IVF לבני הזוג והוסיפה שמרגרט היא האישה המבוגרת ביותר שהם אי פעם יילדו בבית החולים.

בספטמבר 2019, אישה הודית בת 74, מנגיאמה יראמטי, ילדה תאומות אחרי טיפולי IVF והיא האישה המבוגרת ביותר שאי פעם ילדה.

הרצון ללדת ילדים אף פעם לא נעלם אצל חלק מהזוגות, לא משנה בני כמה הם. אנו מאחלים למרגרט ונואה אושר ובריאות בעתיד יחד עם התינוקות המתוקים שלהם.

בבקשה שתפו את הסיפור המדהים הזה עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *