התמונה הזאת מראה מדוע אתם לא צריכים לתת לכל אחד לנשק את התינוק שלכם

לטפל בילד זאת לא משימה פשוטה. מצד אחד אתם רוצים להגן עליהם מפני העולם עד כמה שאתם יכולים ולדאוג ששום רע לא יקרה להם. ומצד שני, אתם לא רוצים להגן עליו בצורה מוגזמת, פרנואידית או אובססיבית.

אך בסיטואציה כמו זאת, תמיד כדאי להתנהג בזהירות יתר. אמא טרייה מאנגליה בשם קלייר הנדרסון מפיצה את הסכנות הכרוכות כשאנשים מנשקים את התינוק שלכם. חברה שלה נישקה את התינוקת שלה, ברוק, אבל לחברה הזאת היה במקרה הרפס.

ברוק הייתה במצב לא טוב אחרי שבאה במגע עם הוירוס

by1



היא הפכה מתינוקת שמחה ובריאה לתינוקת במצב בריאותי מסוכן

by2

כתוצאה מכך, קלייר החליטה לפרסם פוסט בפייסבוק כדי להזהיר אנשים נוספים

by3

בבקשה שתפו את זה עם כל אמא חדשה או אישה בהריון שאתם מכירים…הרפס יכול להיות קטלני עבור תינוקות! לפני 3 חודשים תינוקות לא יכולים להילחם בוירוס. אם תינוק נדבק בזה זה יכול להוביל לנזק בכבד ונזק מוחי ואפילו לגרום למוות. אני יודע שאני אולי מפחידה קצת אנשים אבל אם חברה שלי לא הייתה מספרת לי על זה התינוקת שלי הייתה יכולה חלות מאוד. הבחנתי בתסמינים בשלב מוקדם ומיד נסענו לבית החולים, אנחנו נמצאים כאן כבר שלושה וימים, ויש לנו עוד יומיים. היה לה הרבה מזל, כל הבדיקות שלה היו נקיות. מוסר ההשכל של הסיפור הוא – אל תתנו לכל אחד לנשק את הפה של התינוק החדש שלכם, אפילו אם לא נראה שיש להם הרפס – 85% מהאוכלוסיה נושאים את הנגיף. ואם למישהו יש הרפס, תבקשו ממנו להתרחק עד שזה יעבור. כל מי שדיברתי איתו לא שמע על זה מעולם, אז הרגשתי שזה חשוב לשתף את הסיפור של ברוק ולעורר מודעות על מנת שאף אחד אחר לא יעבור את מה שאנחנו עברנו השבוע.

 

by4



למרבה המזל, ברוק החלימה לחלוטין – ועכשיו היא תינוקת שמחה שוב

by5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *