אזהרה! הצמח הפופולרי הזה שנמצא בבתים ומשרדים רבים יכול להרוג את הילד שלכם תוך מספר דקות!

"איבדתי למעשה את הבת שלי; היא שמה חתיכה מהעלה של הצמח בפה שלה! הלשון שלה התנפחה והיא החלה להיחנק! הנה הצמח ורציתי לשתף זאת מכיוון שחשוב שתדעו שיש עוד צמחים עם תכונות דומות, שגם הם רעילים".

תהיו זהירים ביותר כאשר אתם משאירים את הילד שלכם לבד בבית אם הצמח הזה נמצא. אם יש לכם את הצמח הזה בבית או בגינה, חשוב מאוד להשגיח על ילדים ו/או כלבים שלא יאכלו אותו.

"הצמח הזה כמעט הרג את הבת שלי…"

הצמח הזה פופולרי מאוד ונמצא  בבתים ומשרדים רבים, אבל מה שאנשים לא יודעים זה שהוא רעיל מאוד! לצמח קוראים דיפנבכיה מנוקדת, וכל אחד מהחלקים שלו רעיל ביותר (מכיל סידן אוקסלט).

במקרים מסוימים ילדים יכולים למות מהצמח הזה מהר מאוד. אם אתם או הילד שלכם באתם במגע עם הצמח יש להגיע למיון כמה שיותר מהר.

מתוך אתר נוני:

"בעניין הדיפנבכיה המנוקדת, מדובר בצמח נוי שלאחר הטיפול השגרתי בו, יש לשטוף את הידיים היטב ואין לגעת בו סתם כך, שכן אפילו מגע בעיניים או בסביבות הפה לאחר מכן, יכולים לגרום לתופעה אלרגית. עדיין, הרבה מגדלים צמח זה במשרדים ובבתים, כי הוא לא יקר, הוא יפה, קל לטפל בו, והוא צמח נוי שמוכרים בכל המשתלות. אך ברגע שיצאה האזהרה יש לשים לב טוב טוב אם יש לכם את הצמח בבית, כי לא מדובר פה בתגובה אלרגית של גירודים או אדמומיות שיכולה להיגרם כמעט על ידי כל צמח או פרח שנשפשף או נכניס לפה. כאן מדובר בצמח שהתגובה האלרגית שלו חריפה, מחייבת הגעה למיון ויכולה לגרום למוות מאוד מהיר".

אם יש לכם את הצמח הזה בבית, אנו ממליצים להיפטר ממנו. אם באתם איתו במגע, יש לשטוף מיד את הידיים, ובכל מקרה אין לגעת בעיניים(!!!). אתם עלולים להתעוור.

שתפו את המידע החשוב הזה עם חברים ומשפחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *