הסיפור של האישה הזאת ישכנע אתכם להיפרד ממיטות שיזוף לנצח

אם יש לכם הרגל לטגן עצמכם תחת קרני UV בממיטת שיזוף מספר פעמים בשבוע כדי לקבל את גוון העור המושלם, יתכן ותרצו לשקול זאת שוב. 

מיטות שיזוף לא רק יהפוך אתכם לזקנים בטרם עת…הם גם יכולים להרוג אתכם. רוב האנשים יודעים שנזקי שמש לעור יכולים לגרום לבעיות רבות, מזקנה מוקדמת ועד סרטן העור. אז מדוע אנשים ממשיכים להשתזף?

טאוני ווילוגבי, אחות מאלבמה, גילתה לאחרונה עד רציניות יכולות להיות ההשלכות של שיזוף. עכשיו, היא משתפת באומץ לעולם את הלקח שהיא למדה.

זה הרעיון של מיטת שיזוף: מהיר, קל ובטוח

כשטאוני הייתה בתיכון היא הייתה משתזפת נלהבת. היא הייתה הולכת למכון השיזוף 4-5 פעמים בשבוע.

tan2

היא הרגישה שהשיזוף שלה נעלם מהר, לכן הלכה בתדירות כה גבוהה.

אבל כל זה הפסיק כשהייתה בת 21 כאשר אובחנה עם סרטן העור. כעבור שש שנים היו לה חמישה מקרים של קרצינומה של התאים הבזליים ומקרה אחד של קרצינומת תאי קשקש.

tan3

היא הייתה צריכה לחיות עם טיפולי עור רבים. למרות הפחד ממחלה והטיפולים הכואבים שעברה, היא מחשיבה עצמה ברת מזל שלא חלתה במלנומה.

tan4

זה מה שעלול לקרות לכם אם תמשיכו ללכת למכוני שיזוף.

tan5

זה לא הסרטן – זה אחד הטיפולים שווילוגבי הייתה צריכה לעבור. לפצעים שאתם רואים לוקח מספר שבועות כדי להחלים, אבל בגלל הנזק הרב והטיפולים שהיא עוברת, ווילוגבי אומרת שהעור שלה יראה שרוף חודשים רבים. 

ווילוגבי הבינה שהיא יכולה למנוע מאחרים לסבול ולעבור את מה שהיא עברה אם רק תשתף את התמונות של הפצעים שיש לה על הפנים. זאת לא תמונה קלה, אבל ווילוגבי רוצה שאנשים יהיו מודעים למציאות האכזרית של מיטות השיזוף – משהו שנראה כמו מותרות יכול להוביל לאסון.

נכון להיום, מליוני אנשים, בעיקר צעירים, עדיין משתמשים במיטות שיזוף, למרות שמחקרים הוכיחו שהם מסוכנות.

היום ווילוגבי מרגישה טוב יותר, כשהיא עושה בחירות מודעות יותר בכל הקשור לשמש.

tan6

אם אתם משתוקקים לעור שזוף, לכו על ריסוס, ואם אתם מבחינים משהו חשוד על העור שלכם, כמו שומה או אזור שמשנה צבע, גודל, או טקסטורה, לכו להיבדק באופן מיידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *