הנה מה שקורה לגוף שלכם כשאתם מפסיקים לאכול סוכר

בעבר עישנתי, אבל הייתי בגישה שזה לא באמת ממכר ושאני יכול להפסיק מתי שאני רוצה. ואז הפסקתי, והדעה שלי על התמכרות התערערה. זה היה אחרי שהפסקתי לעשן שהבנתי מה זו התמכרות, ושאני למעשה מכור למשהו אחר. 

סוכר.

אני לא אומר שסוכר הוא רע רע רע! הוא נמצא באופן טבעי במאכלים רבים. אך צריכה מוגזמת של סוכר – שם מתחילות הבעיות. הסוכר בממתקים, עוגות, משקאות ואפילו מיצים 'בריאים'. אתם לא יכולים להאשים את עצמכם שאתם רוצים את זה. אומנתם לחשוק בסוכר מהרגע שאתם מתחילים ללכת. אבל מה קורה כשאתם מפסיקים לאכול סוכר? 

1. המשקל שלכם יהיה יציב יותר

אני לא אומר שמיד תורידו משקל, כי יש הרבה גורמים שמשפיעים על זה, אבל המשקל שלכם לא יעלה וירד כל כך הרבה. סיבה אחת שאולי תגרום לכם לרדת במשקל היא מאכלים עם הרבה סוכר הם גם מאכלים עם הרבה פחמימות, שיכולים להישאר בגוף בתור שומן אם לא תעשו התעמלות.

2. תהיה לכם יותר אנרגיה

זה די מצחיק שסוכר, משהו נותן לכם מנת אנרגיה, למעשה מוריד את רמת האנרגיה לאורך זמן. זה, וגם לא יהיו אנשים ב'היי של סוכר' שילכו ויהרגו אנשים או אנשים ב'דאון של סוכר' שילכו ויתאבדו. נשמע טוב. 

3. הבטן שלכם תעשה את מה שהיא אמורה לעשות

כשאתם מוציאים את הסוכר מהדיאטה שלכם, אתם כנראה גם מוציאים מאכלים קשים לעיכול. בנוסף אתם יכולים לאכול מאכלים עשירים בסיבים תזונתיים ולשתות הרבה מים במהלך היום. 

4. העור שלכם יהיה בריא יותר

במקרים מסוימים סוכר גורם לסדקים ולפצעונים בעור שלכם, לא משנה בכמה משחות אתם משתמשים. אנשים רבים אמרו שאחרי שהפסיקו לאכול סוכר, העור שלהם נהיה חלק ויפה. 

5. לא תרצו לאכול יותר סוכר

בדיוק כמו עם סיגריות. ככל שהזמן עובר ואתם לא אוכלים סוכר, אתם תרצו את זה פחות. אתם תיפטרו מסוכר ולא תאכלו אותו יותר, פשוט לא תרצו לאכול סוכר שוב. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *