המועמדים לעשרת הבחירות הראשונות בדראפט 2012

אנתוני דיוויס, כוכבה של מכללת קנטאקי – אלופת המכללות הוא המועמד המוביל להיבחר במקום הראשון בדראפט ה – NBA לעונת 2012. כך טוענים ג'נרל מנג'רים וסקאוטים מרחבי ה – NBA. אבל השאלה הגדולה היא – מי יבחר במקום השני?

בעלי תפקידים בקבוצות NBA אמרו שהמועמדים הבולטים להיבחר במקום השני הם – הפרשמן סנטר, אנדרה דראמונד ממכללת קונטיקט, הפרשמן פורוורד, מייקל קיד גילכריסט מקנטאקי, הפרשמן גארד מפלורידה – בראדלי ביל, והסופמור פורוורד, האריסון ברנס ממכללת צפון קרוליינה.

"הדראפט הקרוב הוא דראפט עם שחקנים מצויינים – אבל לא שחקני פרנצ'ייז" אמר עוזר ג'נרל מנג'ר של אחת מקבוצות ה – NBA. "בדראפט 2003 היו 4-5 שחקנים שנהיו שחקני אולסטאר לכל הקריירה, חלקם אף יגיעו להיכל התהילה. אם מסתכלים על הדראפט הקרוב, אפשר למצוא בו רק פרנצ'ייז פלייר (Franchise Player) אחד, וזה אנתוני דיוויס מקנטאקי. שאר השחקים בדראפט הם שחקנים מצוינים עם יסודות מעולים, שחקנים שיתנו תפוקה טובה לאורך הקריירה".

עם הודעתם של רבים משחקני המכללות על יציאה לדראפט הקרוב שיערך ב – 28 ליוני, קבוצות ה – NBA מרכיבות את רשימות השחקנים שלהן. הנה מבט על השחקנים שיתכן וייבחרו בעשרת המקומות הראשונים של הדראפט.

1.  אנתוני דיוויס, קנטאקי, פרשמן – 2.10, 100 קילו, פאוור פורוורד/סנטר – מה אומרים עליו הסקאוטים: "אנשים משווים אותו להאקים אלאג'ואן או פטריק יואינג, אבל אם משווים את המספרים שלו למספרים של אלאג'ואן או יואינג בעונתם הראשונה במכללות, המספרים של דיוויס טובים בהרבה. הוא חוסם זריקות, לוקח ריבאונדים, ומשנה לחלוטין את הגישה של קבוצתו בהגנה. הוא שיחק כגארד לפני 4 שנים, לפני שהוא החל לצמוח, אבל הוא לאט לאט מבין מה זה לשחק כגבוה".

2. אנדרה דראמונד, קונטיקט, פרשמן, 2.10, 114 קילו, סנטר – מה אומרים עליו הסקאוטים: "הוא גדול מאוד פיזית. מבחינה פיזית, הוא כנראה הכי מוכן ל – NBA. מסתכלים עליו, והגוף שלו זועק – סנטר NBA, אבל היכולת שלו לא תואמת את הגוף שלו. להגנתו יאמר שלוקח לסנטר יותר זמן להתפתח מבחינה מקצועית".

 3. מייקל קיד גילכריסט, קנטאקי, פרשמן, 2.01, 103 קילו, סמול פורוורד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "הוא קשוח. הוא כל מה שתרצו בסמול פורוורד – גדול פיזית ואגרסיבי. אין לו קליעה טובה במיוחד, אבל הוא יוכל להשתפר. הצלחה בטוחה ב – NBA".

 4. האריסון בארנס, צפון קרוליינה, סופמור, 2.04, 101 קילו, סמול פורוורד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "יש לו סיכוי להיבחר שני בדראפט. הוא בחירה בטוחה, ואי אפשר לטעות איתו. הוא היה סקורר ענק בתיכון, והוא סקורר יותר טוב מרוב השחקנים בדראפט. חלק אומרים שהמשחק שלו הוא חד מימדי, אבל יש לו קליעה מצוינת, מה שכל מאמן רוצה".

 5. בראדלי ביל, פלורידה, פרשמן, 1.90, 91 קילו, שוטינג גארד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "קלעי מצוין, עושה הגנה, ריבאונדר מצוין יחסית לגארד, שחקן חכם ביותר".

 6. ג'ון הנסון, צפון קרוליינה, סופמור, 2.12, 100 קילו, פאוור פורוורד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "היה שחקן ההגנה ב – ACC, חוסם מצוין, וריבאונדר מצוין. ארוך, ומסיים מצוין התקפות מתפרצות. התקדם בכל שנה שהיה בצפון קרלויינה. הבעיה העיקרית שלו תהיה הפיזיות. איך יצליח להתמודד פיזית ב – NBA".

 7. פרי ג'ונס השלישי, ביילור, סופמור, 2.12, 100 קילו, פאוור פורוורד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "לא שחקן שיתן את הנשמה על המגרש בכל ערב, אבל הוא הכישרון הכי גדול בדראפט אחרי אנתוני דיוויס. בעלים של קבוצה יכול להגיד – איך פספסנו את הילד הזה? הוא הימור, אבל אם לא יבחרו בו במקומות הראשונים, אין ספק שצריך לבחור בו".

8. תומאס רובינסון, קנזס, ג'וניור, 2.08, 109 קילו, פאוור פורוורד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "שחקן יציב. השתפר בכל שנה במכללה. קצת קטן פיזית לעמדה שלו. הראה קשיחות גדולה לאחר מות אימו, דבר לא פשוט לעשות, והוא אף נהייה שחקן טוב יותר".

9. ג'ארד סאלינג'ר, אוהיו סטייט, סופמור, 2.07, 127 קילו פאוור פורוורד – מה אומרים עליו הסקאוטים: "ידיים טובות. גוף רחב. אינטליגנציית משחק טובה. יכול לשחק עם הפנים לסל, וגם לשחק רחוק מהסל. חסרה לו אתלטיות, מה  שיגביל אותו ב – NBA, שחקן לא גבוה שמשחק כמו סנטר".

10. קודי זלר, אינדיאנה, פרשמן, 2.12, 97 ק"ג, סנטר – מה אומרים עליו הסקאוטים: "שחקן מצוין, ומוכשר מאוד. ישתפר בעתיד, אבל יש לו ידיים קצרות והוא לא ריבאונדר טוב".

שחקנים נוספים אשר מועמדים להיבחר בעשרת המקומות הראשונים בדראפט:

ג'רמי לאמב (גארד, קונטיקט), טרנס ג'ונס (פורוורד, קנטקי), מאיירס לנארד (סנטר, אילנוי), דמיאן לילארד (גארד, וובר סטייט), קנדל מארשל (גארד, צפון קרוליינה), קווינסי מילר (פורוורד, ביילור), אוסטין ריברס (גארד, דיוק), דיון ווייטרס (גארד, סירקיוז), טיילר זלר (סנטר, צפון קרוליינה).

One thought on “המועמדים לעשרת הבחירות הראשונות בדראפט 2012”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *