המדריך לפגרה, שאולי דווקא באה לטובה

הפגרה כבר מעבר לפינה וקיץ מלא לחות ונטול כדורגל לפנינו. הנה המדריך שאולי יעזור לכם לעבור אותו בשלום:

לעשות ולא לעשות:

  • תקצירים של משחקי הקבוצה שלכם, מהעונה והעבר: תמיד נחמד להעלות זיכרונות, בתנאי שהם נעימים. אם אתם אוהדים קבוצת פריימירליג אז לראות אותה מפרקת את מנצ'סטר יונייטד, או את ריאל מדריד מנצחת שוב את ברצלונה בקלאסיקו. להתענג על הרגעים והשערים היפים, עם מוזיקה שמכניסה אנרגיה ברקע. הסעיף לא מתייחס לאוהדי קבוצות בעט ורוץ, שם גם לראות לקט שערים זה עינוי.

  • לצחוק על עונת המלפפונים: אוסקר גארסיה לברצלונה? מאור בוזגלו לסקציה נס ציונה? הכול כמעט עובר את המסננת של העורך בקיץ. אין משחקים לדווח עליהם ולפרשן אותם אז צריך איכשהו למלא את הדפים. צריך לזכור שרוב הידיעות הם חסרות בסיס ולא לקפוץ ליו טיוב ולראות קליפים שבו השחקן שמקושר אליכם מפגין את הכישרון שלו (כמובן ששם מראים רק את המהלכים הטובים שלו וכל שחקן בינוני נראה כמו מסי).

  • לא לספור את הימים שנשארו: גם שבוע הוא נצח כשמחשבים בכל יום מתי הוא יגמר. תשאלו את כל האנשים שעובדים. החופש של הכדורגלנים הוא גם שלנו, הצופים. אפשר להתאוורר ממשחק אחרי משחק אחרי משחק בשבתות. לראות קצת דברים אחרים. בימי ראשון ושני בערב לא לראות את המשחק המרכזי בליגת העל, אלא האח הגדול. סתם, לא צריך להגזים. גם הצ'מפיונס ליג באמצע השבוע תחסר, אבל עד שלבי רבע הגמר המפעל הזה די משעמם. אז אל תהיו חד מימדיים כמו המשחק של ברצלונה ותפתחו גם לכיוונים אחרים.

  • לא לראות את היורו של הצעירות: אם אתם נואשים לכדורגל כשבכל הליגות כבר סיימו לשחק אז מצפה לכם אכזבה. אליפות אירופה עד גיל 21 היא אפילו לא חצי נחמה. מעטים מהשחקנים יהפכו לשמות מוכרים. כולם יודעים שהפער בין כוכב נוער לכוכב בבוגרים הוא הבדל של שמיים וארץ. גם של שחקן רוטציה. כל זה לפני שהזכרנו את היציעים הכמעט ריקים שצפויים להראות במלוא הדרם לגאוותו של אבי לוזון.

  • שידורים חוזרים של משחקים: אם זה עושה לכם טוב ומרגיע לכם את הדודא לכדור, לכו על זה. גם חלק קטן ממשחק יכול להיות כיף. כדורגל איכותי או מעניין שווה צפייה נוספת, גם אם היא חלקית. בעיקר בפגרה.

  • אל תתחבר לצד הנשי שלך: השעמום גורם לנו לעשות דברים שטותיים, אבל שלא תעיז אפילו להתחיל לסרוג. זה לא בשבילנו. אין לנו את הסבלנות והעניין, וגם מי בכלל צריך סוודר בחורף הישראלי. חוץ מזה, אם חס וחלילה מישהו יגלה? כל המוניטין שבנית במשך שנים ייפול בבת אחת. תתרחק, מזה ומהסודוקו. לעזאזל כמה ווים יש במילה הזאת.

  • תראה את התוכניות על אסירים בנשיונאל ג'אוגרפיק: אולי תמצא באחד הפרקים את ג'ואי ברטון.

  • סיינפלד זה לא מצחיק, עזוב: אם בא לך להעביר את הזמן או את הבאסה עם צחוקים תראה פרקים ישנים של "הרצועה". חתרני, בלי צנזורה ועדיין עושה את העבודה בניגוד לכל מיני קומיקאים שרק צועקים ומספרים בדיחות גסות ומביכות. סלמוניקו השלישי, גדעון להב, דני צייד הנאצים וזוזיא מחכים לכם. ולהם לא כדאי לתת לחכות. " ציפי המזכירה, ציפי המזכירה!"

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *