הכירו את אירוע הספורט הכי ברוטלי בעולם בו עשרות גברים מכסחים אחד לשני את הצורה

ה UFC הוא אחד מענפי הספורט היותר פופולריים שיש, אז זה די בטוח לומר שאנשים פשוט אוהבים לראות אנשים אחרים מפוצצים אחד לשני את הצורה. זה אולי נשמע מוזר, אבל הסטטיסטיקה לא משקרת. מיליוני אנשים צופים באירועי אגרוף, UFC וכו'.

ה UFC הוא בהחלט אלים, אבל הוא נראה כמו משחק ילדים ליד אירוע הספורט הזה. 'קאלסיו סטוריקו' או כדורגל היסטורי, הוא ללא ספק 'ספורט הדמים' האמיתי. המשחק הוא פשוט למדי – פשוט לפוצץ אחד לשני את הצורה, כשהקהל מתלהב ומלהיב ורוצה לראות כמה שיותר דם.

st1



מקור המשחק הוא מה'הרפסטרום' של הרומאים במאה ה 16, קאלסיו הוא סוג מוזר של כדורגל שמעולם לא ראיתי. הוא שילוב של WWE, האכזריות של ה UFC והברבריות של הגלדיאטורים (רק בלי חניתות ופגיונות). זה פסיכי עד זוב דם.

st2

האירוע הוא טורניר שנתי שמתקיים בפירנצה, איטליה. יש ארבע קבוצות, בכל קבוצה 27 שחקנים שמייצגים את המחוזות השונים של העיר: ביאנקי, ורדי, אזורי, ורוסי.

st3

ראינו יותר בגדים על מיילי סיירוס מאשר חוקים למשחק הזה. זאת אומרת – אין כמעט חוקים. אורך המשחק הוא 50 דקות, ואין חילופים. אסור לתת אגרופים בהפתעה או בעיטות לראש, אבל אגרופים, מרפקים, חניקות ועוד – בהחלט מתקבלות בברכה.

st4



בסוף המשחק אף אחד לא מקבל תשלום, אבל כולם נפצעים. הקבוצה המנצחת זוכה בארוחה טובה, וכמובן הרבה הרבה כבוד למשך שנה אחת.

st5 st6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *