הודו: 400 גברים כרתו לעצמם את הביצים על מנת 'להתקרב לאלוהים' כפי שייעץ להם 'גורו'

הגורו הדתי המולטי-מיליונר גורמיט ראם ראחים סינג שכנע כ 400 אנשים מתוך 50 מיליון העוקבים שלו לחתוך לעצמם את הביצים על מנת 'לקרב אותם לאלוהים'.

gur1

פרטי המקרה יצאו רק עכשיו לאור למרות שהמקרה התרחש בשנת 2000 בבית חולים בהודו שמנוהל על ידי ראם ראחים. 

gur2

המשטרה ההודית מאשימה את ראם ראחים בפגיעה גופנית חמורה, והוא נמצא תחת חקירה. הוא נחקר בעבר בקשר לרציחתו של עיתונאי חוקר ב 2002, וגם הואשם בתקיפה מינית של העוקבות שלו, אבל מעולם לא הועמד לדין. 

gur3

נאבקירן סינג, עורך הדין של האנס ראג' צ'אוהן, הקורבן היחידי שהסכים לחשוף את שמו, אמר שהלקוח שלו וקורבנות אחרים האמינו שהם יהיו מנודים מהחברה אם הם היו מסרבים לבצע את 'הניתוח' שציווה עליהם ראם ראחים.

"נאמר להם שרק אלו שיחתכו את הביצים יזכו לפגוש את אלוהים", אמר נאבקירן לדיילי מייל.

gur4

ראם ראחים, 47, ידוע בכינוי 'גורו הבלינג', עומד בראש ארגון הסוציו-פוליטי דרה סצ'ה סאודה שערכו מוערך ב כ 35 מליון דולר. 

הגורו מופיע בסרט חדש בשם Messenger of God שם הוא נראה הולךך באוויר, קורע עצים לחצי, ומבצע ניסים אחרים. למרות שכ 157,000 איש צפו בסרט בגורגאון, קרוב לדלהי. הגילויים האחרונים גרמו לירידה במכירת הכרטיסים.

gur5

להיות גורו זה עסק גדול בהודו, כשתמיכה שלהם יכולה לעזור למפלגות פוליטיות להיבחר, ומיליוני אנשים מחפשים הדרכה רוחנית כל שנה. הונו של סט'יה סאי באבא, שנאמר עליו שיכל להפוך אוויר לאפר, היה מוערך בכ 7 מיליארד דולר כשנפטר. 

gur6

Even after death, some gurus retain a hold over devotees. Ashutosh Maharaj, who was certified deceased by medical examiners last year, has had his body frozen by followers who apparently believe he is merely in a state of deep meditation called "samadhi".

אפילו אחרי המוות, חלק מהגורואים 'שולטים' על המאמינים שלהם. גופתו של אשוטוש מהראג', שהוכרז מת על ידי רופאים בשנה שעברה, הוקפאה על ידי העוקבים שלו שמאמינים שהוא נמצא במצב עמוק של מדיטציה שנקראת סמאדחי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *