ההורים השיכורים ישנו כאשר הבחור לקח את בתם בת ה 4. עכשיו היא לעולם לא תחזור…

היה זה יום ארוך ואיוון רזומוב מבלרוס היה בדרכו הביתה. בזמן שנהג, הוא לפתע הבחין בילדה קטנה בצידי הכביש. היא הייתה עם הכלב שלה והם רצו יחד.

איוון עצר את הרכב כדי לבדוק מה שלום הילדה. זה לא היה נורמלי שילדה כל כך קטנה תרוץ לאורך הכביש הכביש המהיר יחד עם הכלב שלה. כשהסתכל מקרוב, איוון הבחין שהילדה לבשה בגדים מלוכלכים, השיער שלה היה מבולגן, והיה לה מבט של דיכאון ועצב בעיניים. היא נראתה כבת 4.

ap1

"איך קוראים לך?" שאל איוון. הכלב של הילדה נהם עליו. "ז'נאיה…פדרוביץ'…ולדימירובנה". איוון הבין שהילדה רצה מרחק גדול מאוד. היא הייתה בדרכה לקנות גלידה בכפר השכן, בגלל שלא היה אוכל בבית שלה. בנוסף, ההורים שלה היו שיכורים לגמרי ולא היו מסוגלים לטפל בה.

ap2



הילדה אמרה לאיוון: "רצתי הרבה זמן…הרגליים שלי כואבות…והידיים…נפלתי". איוון נתן לה מים, ואז התקשר לרשויות הרווחה. הם הגיעו ולקחו את הילדה ישר לבית החולים.

לאחר מכן עובדי רשויות הרווחה נסעו לבית של הילדה כדי לדבר עם ההורים. הם היו בהלם ממה שראו. הם לא היו מסוגלים לדבר עם אף אחד מההורים. אחד היה על הרצפה מחוסר הכרה, השני היה על השולחן, גם מחוק לחלוטין. שניהם היו כל כך מחוקים שהם בכלל לא הבחינו שיש אנשים נוספים בבית.

ap3



למרבה המזל ז'נאיה החלימה בבית החולים. היא הייתה ילדה מאוד נחמדה ושמחה.

בינתיים, המציל של ז'נאיה, איוון, מגיע באופן קבוע לבית החולים. הוא ביקר אותה בקיץ והיא אמרה: "חיכיתי לך". איוון רוצה לאמץ את הילדה הקטנה. "אני מוכן לעשות זאת כרגע. אני רק צריך לדבר על זה עם המשפחה שלי".

ap4

למרבה המזל איוון היה מודע ושם לב שמשהו לא נראה בסדר, מיד התקשר לעזרה. אחרת, העתיד של הילדה הקטנה הזאת היה יכול להיות עצוב ביותר. אלפי אנשים חלפו על פני הילדה במשך מספר שעות, אבל אף אחד לא עצר. איזה מזל שאיוון כן החליט לעצור.

ap5

איוון הוא גיבור אמיתי, ואנחנו מקווים שבסופו של דבר הוא אכן יאמץ את המלאכית הקטנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *