הדרך בה אתם מחזיקים את הטלפון הנייד חושפת פרטים רבים על האישיות שלכם

זה משהו שאנחנו כמעט ולא חושבים עליו, אבל יכול לחשוף דברים על עצמכם ועל איך אתם מתנהגים במערכות יחסים.

עד כמה אתם שמים לב לדברים קטנים כמו הדרך בה אתם מחזיקים את הטלפון הנייד? כמעט אף פעם, נכון? הטלפון הנייד שלכם הוא אחד הדברים שאתם מחזיקים ביד כל יום. עבור חלק, זה כאילו הטלפון הפך להיות חלק מהיד ולא כולם מחזיקים את הטלפון באותה צורה. הנה מה שהדרך בה אתם מחזיקים את הטלפון אומרת על האישיות שלכם.

1. אם אתם מחזיקים את הטלפון עם שתי הידיים ומשתמשים באגודלים

זה מראה שאתם מסוג האנשים שמחפשים את הדרך המהירה והיעילה ביותר לעשות את המטלות היומיומיות שלכם. החברים והמשפחה שלכם רואים בכם כ'פותרי בעיות' בגלל שאתם מהירים לעמוד על הרגליים ותמיד עונים את התשובות הנכונות בכמעט כל סיטואציה.

אתם בדרך כלל הראשונים שהאנשים הקרובים אליכם מתקשרים כשהם זקוקים למשהו בגלל שהם יכולים לסמוך עליכם שתתנו את העצה הטובה ביותר. ישנם כמה רבדים לאישיות שלכם. אתם יכולים לצחוק ולהפוך כל סיטואציה לחיובית ובאותו הזמן לנהל שיחות אינטליגנטיות עם רמת עניין גבוהה.

לפעמים היעילות והמחשבה המהירה שלכם יכולים לאכזב אתכם בכל הקשור לחיי האהבה שלכם. למדתם שלכבוש את הלב של מישהו אינו אותו הדבר כמו לפתור בעיות אחרות. ובסופו של דבר אתם מבינים שמערכות יחסים טובות זקוקות להשקעה של זמן והתחייבות. אך שווה לחכות, כשאתם נשארים סבלניים (אפילו אם אתם צריכים להכריח את עצמכם להיות כאלה), זה מוביל למערכות יחסים עמוקות עם האנשים הנכונים.

2. אם אתם מחזיקים את הטלפון ביחד אחת ומשתמשים באגודל כדי לגלול

אתם מסוג האנשים שאפשר להגיד עליהם שהם חסרי דאגה. עם גישה נטולת דאגות, אתם מקבלים את החיים כפי שהם קורים. ואנשים לא יכולים שלא להימשך לאנרגיות השמחות והחיוביות שאתם מביאים.

לדאוג בקשר ל'מה אם' ו'אבל' זה לא הסגנון שלכם. אתם תמיד מוכנים לאתגר ולוקחים את הסיכונים שמביאים עמם גם את פירות ההצלחה. הביטחון העצמי שיש לכם בעצמכם הוא מה שעוזר לכם לקחת את הסיכונים האלה שאחרים אולי לא היו מעזים.

אך לקיחת יותר מדי סיכונים בחיים הרומנטיים שלכם אולי אכזבו אתכם בעבר. אבל זה לימד אתכם לא למהר ולקבל החלטות נמהרות. למדתם לחכות ולאט לאט להיפתח, אבל ברגע שאתם רואים שאתם ובן/בת הזוג שלכם למדתם לבטוח אחד בשני, אז אתם מוכנים להתחייבות חזקה ועמוקה יותר ונותנים את כל כולכם למערכת היחסים הזו.

3. אם אתם מחזיקים את הטלפון ביחד אחת וגוללים עם האצבע המורה של היד השניה

החזקת הטלפון בצורה הזו יכולה להעיד שיש לכם אישיות יצירתית עם דמיון פורה, אבל רק אם אתם נותנים לו להיות. אנשים אוהבים את הדרך הייחודית בה אתם רואים את העולם וזה וגורם לכם לבלוט בין כולם.

אתם לוקחים את הזמן שלכם כדי להכיר אנשים לפני שאתם מחליטים להיפתח. לפעמים, אולי תיראו קצת מנותקים אבל ברגע שאתם מרגישים בנוח, אתם מביעים את עצמכם ללא היסוס ואנשים זוכים לראות צד נפלא שלכם. אבל לקחת זמן ולהיות לבד עם עצמכם זה גם חשוב מאוד עבורכם.

זה אומר גם שאתם לא מסוג האנשים שעושים את הצעד הראשון בכל הנוגע לרומנטיקה. לפעמים אתם מתביישים לקחת את הצעד הראשון, ואנשים אולי חושבים שזה בגלל שאתם לא מעוניינים. אתם מגלים שאתם צריכים לדחוף את עצמכם ללכת ולדבר עם מישהו שעניין אתכם, אבל כשאתם עושים את זה, אתם מופתעים לטובה. חשוב לכם גם להיות עם מישהו שאוהבים אתכם בזכות מי שאתם ויודע שאתם צריכים זמן ביחד אבל גם זמן לעצמכם.

4. אם אתם מחזיקים את הטלפון בשתי ידיים אבל משתמשים רק באגודל אחד כדי לגלול

זה אומר שאתם מהאנשים שאוהבים להסתכל על דברים בצורה פרקטית. בכל מה שאתם עושים, אתם משקיעים מחשבה לפני שאתם מתחילים לפעול. ולסמוך על האינסטינקטים שלכם מעולם לא אכזב אתכם בעבר.

לפעמים אתם יכולים להיות פרפקציוניסטים ולהשקיע תשומת לב רבה לפרטים: מה שיכול להועיל מאוד ומאפשר לכם לבלוט ולהצליח אפילו בסיטואציות קשות. אתם לא מסוג האנשים שהולכים לפי מה שהם רואים על פני השטח וזה הופך אתכם לאנשים שיודעים לזהות אופי של אנשים.

בכל הנוגע לחיי האהבה שלכם, לרצות שדברים יהיו מושלמים יכול לפגוע בכם. אתם אולי בררניים מדי כשאתם מחפשים בן/בת זוג, או שאולי אתם נלחצים כאשר הדייט המושלם לא עמד בציפיות שלכם. בסופו של דבר, למדתם להיות רגועים יותר במערכות יחסים ואתם יותר זורמים כשאתם מנסים לתכנן כל פרט קטן. זן/בת הזוג הנכונים יכולים להראות לכם כמה כיף יכול להיות כשאתם בוחרים להיות ספונטניים ולא הולכים לפי הספר.

אז איך אתם מחזיקים את הטלפון? ספרו לנו בתגובות למטה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *