הגרסה הזו של להקת 'פנטטוניקס' לשיר הקלאסי 'Sound of Silence' עושה צמרמורת לכל העולם והפך ללהיט ויראלי

בשנת 2011 הרכב האקפלה האמריקני 'פנטטוניקס' הפך מפורסם. ההרכב זכה בעונה השלישית של התכנית The Sing-Off של NBC, כשהוא חושף את הכישרון המטורף שלו לכל העולם.

עם פרס של 200,000 דולר בכיס וחוזה הקלטה עם סוני מיוזיק, היה ברור שהחבר'ה האלה לא הולכים להיעלם בקרוב.

וכפי שקרה, הם בהחלט לא נעלמו. מאז הם התקדמו והוכיחו שהם מסוגלים להדהים את עולם המוזיקה עם ביצועים מרהיבים ומרגשים לשירים אדירים. והקאבר החדש שלהם לשיר הקלאסי Sound of Silence של סיימון וגרפנקל הוא אולי הטוב מכולם.

השיר המדהים הזה זכה לקאברים רבים, אבל מעטים השאירו את המאזינים עם צמרמורות בכל הגוף כמו הביצוע הזה. פנטטוניקס אינו הרכב רגיל, ואיכשהו הם מצליחים להוציא את המיטב של חמישה קולות משיר שנכתב עבור שניים.

חברי ההרכב הם מיץ' גראסי, קריסטין מלדונדו, קווין אולוסולה, סקוט הוינג ומאט סאלה, וכל אחד ואחת מהם מפוצץ בכישרון. ואם יש מישהו שמפקפק בכך הוא פשוט צריך להקשיב לשיר למטה.

זה לא רק הקולות שלהם שלוקחים את פנטטוניקס לרמה אחרת לגמרי, אלא גם הדרך בה הם מחמיאים אחד לשני עם הקול שלהם. ביטבוקס, ריפים, כלי הקשה, ובייסליין משתלבים יחד כדי ליצור הרמוניה מושלמת שאי אפשר להפסיק להקשיב לה.

זכרו שליצור באזז סביב השיר The Sound of Silence אינה משימה קלה בימים אלו. הקאבר של להקת 'Disturbed' (שתגיע בקיץ לישראל) הפך ללהיט ויראלי בגלל שהוא כל כך שונה מהמקור, בזמן שאינסוף הרכבים וזמרים ניסו לעשות אותו הדבר.

אך כשזה מגיע לביצוע של פנטטוניקס, אנחנו חושבים שזה הוגן לומר שהם עשו משהו שמעטים יכולים לעשות: להעניק לנו קאבר מרענן ומקורי.

יש לכם ספקות? צפו בסרטון למטה ורשמו לנו בתגובות מה דעתכם:

אנחנו חושבים שסיימון וגרפנקל היו גאים שהם הצליחו לתת השראה למוזיקה כל כך נפלאה.

אם אתם חושבים שזה קאבר מעולה, שתפו את הכתבה כדי שעוד אנשים יוכלו לשמוע אותו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *