אמא הרגישה מוזר 6 שבועות אחרי הלידה, חזרה לרופא ועשתה בדיקת אולטרסאונד

אם יש דבר אחד בטוח, זה שהחיים מביאים עמם הפתעות בכל פינה ופנייה. וחלק מההפתעות האלה יכולות להיות משנות חיים.

הזוג הצעיר אלייזה קרבי ובן מסידני, אוסטרליה, בהחלט יכולים להזדהות עם זה.

כשהם נפגשו, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אז כאשר אלייזה בת ה 27 הודיעה שהיא בהריון שלושה חודשים בלבד לאחר מכן, השניים התרגשו מאוד, למרות שהם מעט הזמן שהם בילו יחד.

כמה חודשים אחר כך, פחות משנה מהרגע בו הם נפגשו, אלייזה ילדה בת בריאה, צ'ארלי. השניים היו כל כך מאושרים, אבל ימים אחר כך, אלייזה החלה להרגיש מוזר.

למשמעות של לידת בתם הראשונה הייתה אותה משמעות כמו לכל הורים טריים: ללמוד איך להיות הורים. זה כמובן לא היה קל, ואלייזה ובן עבדו קשה כדי להיות ההורים הכי טובים שהם יכולים.

עם לידה מגיע גם חוסר איזון הורמונלי אצל אמהות. אלייזה בהחלט הרגישה 'מוזר' אחרי הלידה של צ'ארלי. היא הייתה עייפה מאוד כל הזמן. בהתחלה היא הניחה שהעייפות והתשישות שלה קשורה פשוט לתפקיד החדש של בתור אמא.

אבל ככל שעבר הזמן, אלייזה החלה להרגיש מוזר יותר ויותר – ועדיין, זו הייתה תחושה מוכרת.

אלייזה לא יכלה להתעלם מההרגשה המוכרת הזו שהיא הרגישה, ויכלה לתאר אותה במילה אחת – הריון. אבל באופן טבעי, כשילדה שלהם בת כמה שבועות בלבד, היא ביטלה את הרעיון הזה שוב ושוב.

עד שיום אחד, היא לא יכלה לעשות זאת עוד. מבולבלת מאוד, היא מצאה עצמה יום אחד בבית המרקחת קונה בדיקת הריון – כל זה בזמן שהיא עדיין מניקה את בתה התינוקת.

ארבע בדיקות מאוחר יותר…

והבלבול שלה הפך מהר מאוד להלם. הבדיקה הראשונה יצאה חיובית ושהיא אכן בהריון. היא עשתה שלוש בדיקות נוספות לפני שהצליחה לקבל את העובדה הלא סבירה שהיא אכן בהריון.

וזה לא נגמר שם. כשבן ואלייזה ביקרו את הרופא, הם גילו שלא רק שהיא בהריון – אלא היא בהריון עם תאומים! נראה שצ'ארלי הקטנה תהיה בקרוב אחות גדולה לשני בנים זהים.

בני הזוג היו כמובן בשוק – אך גם מאוד התרגשו.

שלושה באחד

למרות ההפתעה הענקית והמשימה הלא פשוטה של טיפול בתינוקת קטנה, בן ואלייזה היו אמיצים.

אלייזיה עשתה עבודה מדהימה וילדה את התאומים בשבוע ה 36 להריון.

לתאומים הם קראו וולף ג'ורג' הנרי וג'ק אנתוני ריצ'רד. המשמעות של הגעתם המבורכת של התאומים לעולם הייתה שהמשפחה גדלה משניים לחמישה תוך פחות משנה!

 

View this post on Instagram

 

Two years ago today… To the very minute… These two angels were born. Wolfe was the first to exit, followed closely by Jack who remained perfectly untouched, still in his amniotic sack. The OB had prepared me from the beginning of pregnancy… Twins are risky business, Especially identical twins. There is a high chance, he said, they will be born premature. Most, he added, will be admitted to special care when they are born and are likely to have a low birth weight. To which I told him I would be making it to 36 weeks, intended to make it to a minimum 3kg each and that my twins wouldn’t need special care. He looked at me with a face that said girl, love, doll… Ya dreamin. I went on to make it two 36.5 weeks, produced two perfectly identical 3kg babies, who were lucky enough to not have to be admitted to special care. To my boys… I love you. I’ve loved you since before I met you, I’ve loved you since you were just an idea in my head, that would one day come to life. I always wanted sons. You made my life complete. #identicaltwins #identicaltwinboys #birth #twinpregnancy #babies #pregnancy #delivery

A post shared by Eliza Cooper // Curby (@twingenuity.co) on

משפחה חזקה

אין צורך לומר שטיפול וגידול שלושה ילדים בני פחות משנה היה אתגר לא קטן, אבל אלייזה ובן הם אלופים.

מאז אלייזה הקימה בלוג משלה, בו היא מתעדת את החיים הכאוטיים אך מרגשים של משפחה שהשתנתה כל כך מהר.

למרות האתגרים הקשים האלה, האהבה של בן ואלייזה נותרה חזקה והשניים הכריזו שבקרוב הם מתכוונים להתחתן!

איזה סיפור נפלא! שתפו כדי לאחל לזוג המדהים הזה את כל הטוב שבעולם יחד עם שלושת הקטנטנים שלהם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *