הבחור הזה תלש את איבריה הפנימיים של חברתו אחרי שקראה בשמו של האקס במהלך סקס

תושב פלורידה הואשם ברצח אכזרי ביותר של חברה שלו. הסיפור שלהם הוא משהו שאתם בדרך כלל רואים בסרטי אימה או קוראים בספרים של גורד רולו, אבל למרבה הצער עבור מריה נמת' זה היה במציאות.

פידל לופס, 24, רצח את חברתו, מריה נמת', 31, על ידי השחתת הגוף שלה אחרי ש'קיבל קריזה', כאשר היא קראה בשמו של בעלה לשעבר במהלך מפגש סקס רווי אלכוהול.

mr1



לפי הדיווח, התקיפה לא התרחשה עד שנמת' שתתה יותר מדי טקילה והתעלפה בארון שם השניים היו עסוקים בעניינים האינטימיים שלהם דירה שלהם בסאנרייז. זה היה הרגע בו לופס החל לדחוף דברים לאיבריה האינטימיים של נמת', כמו בקבוק בירה, מגהץ והידיים שלו עד למרפקים.

לופס הודה מאוחר יותר שהוא החל להוציא החוצה 'רקמות פנימיות' מתוך גופה של נמת'. לפי ערוץ חדשות מקומי, השוטר כריסטופר פייפר גילה בדוח שלו, "היו גושים של רקמה אנושית על הרצפה בתוך הארון".

mr2



למרות הסצינה המחרידה, ללופס היה סיפור אחר בהתחלה. בהתחלה הוא שיקר למשטרה כשאמר שהחפצים שהוא דחף לתוך גופה של נמת' היו על פי בקשתה במהלך 'סקס קשוח', בגלל שהיא 'נהנתה מזה'. אך לאחר לחץ של השוטרים, הרוצח שינה את גירסתו כשהוא מציין שהוא הפך ל'מפלצת'.

mr3

'המפלצת' הואשם ברצח מדרגה ראשונה אחרי שקרא לשוטרים לזירת האירוע, כשהוא אומר למוקדנית שלחברה שלו יש קשיי נשימה. לופס נמצא בוכה מעל גופתה העירומה של נמת' ששכבה בבריכה של הדם שלה. לופס ניסה לשטוף את ידיו מהדם שלה ולהחביא את איברי הפנימיים אותם תלש.

כולנו תקווה שפרא האדם הזה יקרב בכלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *