הבחור הזה סבל משיתוק שינה. הסיפור שלו יצמרר אתכם עד עמקי נשמתכם

רק בגלל שאפשר להסביר משהו באופן מדעי, לא אומר שהוא פחות מפחיד.

קחו לדוגמא שיתוק שינה – תופעה נדירה בה אדם מוצא עצמו לכוד בין מצב של שינה עמוקה למצב של מודעות ערנית. בזמן שיתוק שינה, האדם מודע לחלוטין לסביבה ולגוף שלו, אבל הוא לא יכול לזוז, ולא יכול לדבר (או לצרוח).

במצב הזה הסיוטים הכי חשוכים ומפחידים של המוח האנושי הופכים לאמיתיים. הזיות מפחידות וססגוניות מופיעות בפני האדם כאילו הם חלק מהמציאות הנורמלית שלו. זה כאילו שאתם חיים בתוך סיוט. הזיות שכיחות כוללות דמויות חשוכות וזדוניות מרחפות מעל המיטה שלכם, ושדים שמטילים כישופים על המוח.

יש כאלו שטוענים ששיתוק שינה יכול להסביר תופעות על טבעיות, כמו מקרים של חטיפת חייזרים.

בכל מקרה, בחור בשם אדם היה סובל ממקרים של שיתוק שינה. הסיפור שאתם עומדים לקרוא הוא הפעם הראשונה שאדם חווה שיתוק שינה…

לילה אחד הוא שכב במיטתו, לאט לאט נרדם מול ספר משעמם שהוא קרא לקראת שיעור אנגלית. המנורה הקטנה הייתה דלוקה, והיא הטילה אור כתמתם בחלל בחדר. הכל היה שקט, מלבד הקולות שבקעו מן הטלוויזיה שהייתה בקומה למטה.

לפתע, אדם קלט שהחדר שלו הפך לקר בצורה מוזרה מאוד. הוא הרים גבה, והתבונן אל עבר החלון. החלון היה סגור, אבל הקור המשיך להיכנס, כמו רוח חורף קרה שהוא לא מצליח להרגיש.



לאחר מכן הגיעה ההרגשה שאי אפשר לטעות בה – שמישהו צופה בך. זה היה כאילו מישהו נכנס לחדר, אבל היה ברור שאין שם אף אחד. האוויר נהיה דליל עם הרגשת מתח באוויר.

אדם הניח את הספר, החזיק את נשימתו והקשיב.

מתי הטלוויזיה למטה כובתה? הכל היה כל כך שקט, אדם נשבע שהוא יכל לשמוע את דפיקות הלב שלו.

זה היה הרגע שהמנורה נכבתה.

הנורה לא נשרפה, לא הייתה הפסקת חשמל. אדם שמע את הקליק הרך של הכפתור של המנורה כאילו כוח בלתי נראה נכנס לחדר החשוך כמעט לחלוטין.

אדם ידע עכשיו שמישהו נמצא יחד איתו בחדר החשוך. שטוף פחד והרגשת חרדה, אדם ניסה לצרוח. אבל לשווא. הצרחה של אדם יצאה כמו לחישה, אם היא יצאה בכלל. הוא ניסה להרגיש את הגרון שלו, להבין מדוע הוא לא מצליח להוציא קול. אבל הידיים והרגליים שלו היו כבדות מדי בשביל להזיזן. כל הגוף שלה היה כבד מדי בשביל לזוז. אדם היה לכוד.

וזה היה הרגע שאדם ראה מולו את סבא שלו שמת, עומד מול המיטה, צורח דברים נוראיים לופת ואוחז ברגליו של אדם עם אצבעות שנראות כמו עצמות.

מאוחר יותר, אדם תיאר את הדמות – הוא אמר שבפנים היו ולא היו הפנים של סבא שלו כפי שהוא זוכר. לדמות לא היו עיניים. רק שני חורים שחורים וריקים. ודם.

האם גם אתם חוויתם שיתוק שינה או אולי משהו דומה? שתפו אותנו בתגובות למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *