האם מנסים להרעיל אותנו מהשמיים? לפי התמונות האלה יתכן מאוד שכן

האם מרעילים אותנו מהשמיים?

חלקכם וודאי שמעתם על תאוריית ההרעלה המכוונת, בה מטוסים מרססים רעל וחומרים אחרים מהשמיים בגלל כל מיני סיבות שונות ומשונות. יש אפילו קבוצת פייסבוק גדולה מאוד בנושא. קליק לקבוצה.

ובכן, לפני מספר ימים, באחד הימים הגשומים, הגולש איתי אברמוביץ' פרסם פוסט מטריד במיוחד ובו הוא מראה את צבע מי הגשם שירדו מהשמיים. עכשיו לא צריך להיות חכם בשביל לדעת שהגשם אמור להיות שקוף, נקי. אבל המים שאיתי מראה בפוסט נראים בצבע אחר לגמרי.

כך איתי אברמוביץ' רושם בפוסט שלו בפייסבוק:

זוהי אינה כוס בירה בלי גזים, לא כוס תה, לא סיידר תפוחים ואפילו לא בדיקת שתן.
למרבה הצער ותסכול הרב, זוהי כוס "מי גשם". מילאתי אותה עכשיו במה שרבים מכנים "גשם", אך למעשה אלה מים עם אין ספור כימיקלים ורעלים שמרפדים את האטמוספירה בצורות משונות ויוצרים את מה שנראה כעננים. לשם הבהרה, הגשם הזה הגיע ישירות מלמעלה, לא נתקל בשום דבר בדרך אשר היה עשוי לזהם אותו, ולא נלקח ממקור מלוכלך. אנחנו עדים כאן להוכחה ניצחת לתופעה שעדיין נתפסת בציבור כ"תאוריית קונספירציה". לכמה עוד הוכחות נזדקק כדי להבין את חומרת המצב? יש עדיין כאלה שאכן מאמינים שמה שיש בכוס זהו גשם טבעי?

tm1
לפי מיטב הבנתי, מי גשם אמורים להיות המים הטהורים ביותר שיש. בד"כ H2O, שקופים, טהורים ונקיים לשתייה וכמובן להשקייה.
מה שבפועל אנחנו מקבלים אלה מים רוויים בחומרים שלא ברא השטן. כל אלה חודרים אל הקרקע שלנו, אל מי התהום, מזהמים את האוקיינוסים, את היבולים ובאופן שיטתי מחסלים את החי והצומח על הפלנטה. ועוד לא דיברתי על "גשם באמצע אפריל" אחרי ימים "שרביים" אך מעוננים.

tm2



כשבעלי החיים בטבע צמאים הם ניגשים ישר לשלולית ומקבלים משם את השמפניה של הטבע, מים. מה יקרה עכשיו לחתולי הרחוב, הכלבים וכל החיות שישתו את הרעל הזה? מה יקרה לעצים, לצמחיה וליבולים? האמת היא שלא צריך לחשוב הרבה, זה כבר קורה הלכה למעשה בכל העולם. לא חסרות דוגמאות, הנה כאן: Tree Decline Archive עצים מתים וגוססים בכל העולם.
ומה עלינו בני האדם, ילדינו וילדיהם? מדוע נגזר על כולנו לחיות תחת הנדסת אקלים שמורידה משמיים גשם כימי כתום במקום הגשם שאנחנו הכרנו כילדים???

tm3

אז…מה דעתכם? האם מישהו מנסה במודע להרעיל אותנו? לדלל את האוכלוסייה כפי שרבים טוענים? תשפטו בעצמכם.

צילומים: איתי אברמוביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *