האם חלמתם על האיש הזה? אלפי אנשים מסביב לעולם טוענים שראו אותו

האתר המיסתורי הזה מנסה להגיע לאלו שראו את האיש המוזר הזה בחלומותיהם. האתר טוען שאלפי אנשים מסביב לעולם ראו את האיש המפחיד הזה עם הגבת העבות והשיער המדולל בתת המודע שלהם. כמה שהאיש נראה זדוני הוא לא עושה שום דבר רע לחולם. למעשה, רוב האנשים אומרים שהוא דמות מרגיעה בתוך החלום.

האם גם אתם חלמתם על האיש?

בשנת 2006, אישה צעירה בניו יורק תיארה לפסיכיאטרית שלה לצייר דמות שהיא ראתה באופן קבוע בחלומות שלה. היא אמרה שהאיש הזה היה נותן לה עצות ידידותיות לחיים, אבל רק בחלומות. היא מעולם לא פגשה אותו במציאות.

man1

הפסיכיאטרית השאירה את הציור על השולחן שלה ומטופל אחר שלה זיהה את הפנים. הוא אמר שהוא גם מקבל עצות מ'האיש הזה' בחלומות שלו.

man2

הפסיכיאטרית ביקשה מקולגות שלה להראות את הציור למטופלים שלהם ולשאול אותם אם הם ראו את הפרצוף הזה גם. 4 מטופלים אמרו שהם ראו אותו בחלומות שלהם, וקראו לו 'האיש הזה'.

man3

מאז יותר מ2000 אנשים מכל העולם טענו שהם ראו את 'האיש הזה'. התמונה הזאת צולמה בלה הבאנה, קובה.

man4

רוסטוב, רוסיה.

man5

סבינה, איטליה.

man6

יש תאוריות רבות מדוע 'האיש הזה' מופיע בחלומות של אנשים. תאוריה אחת של ג'ונג טוענת שלאנשים יש מודעות קולקטיבית, ו'האיש הזה' הוא דות האבטיפוס שמופיעה כדי לנחם אנשים בעת צרה.

man7

אחרים מאמינים שאלו הם הפנים של אלוהים, אם הוא ילבש צורה אנושית ויתהלך בקרבנו.

man8

אחת התאוריות היותר מעניינות היא ש'האיש הזה' הוא למעשה אדם אמיתי בעל יכולות על טבעיות שנכנס ויוצא לתוך חלומות של אנשים.

man9

יש גם כאלו שטוענים ש'האיש הזה' נוצר על ידי תאגיד כאבטיפוס לתכנית שתשפיע על מצבם הנפשי של אנשים.

man10

תאוריה נוספת היא שאנשים נהיו מודעים לאתר הזה, ולכן באופן טבעי האיש נכנס לתוך החלומות שלהם. כך או כך, זה בהחלט סיפור קריפי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *