האם מערכת ידיעות אחרונות פעלה נכון כאשר נתנה לגלעד שליט לכתוב טור בעיתון?

גלעד שליט התחיל לכתוב טור ספורט ב"ידיעות אחרונות". מצידו זה הגיוני לקחת את הג'וב ולהנות ממנו. מי שלא בסדר זאת מערכת העיתון.

לשליט אין רקע בכתיבת ספורט או במשחק ספורטיבי בבוגרים. הוא אוהב את הענף כמו הרבה אנשים אחרים ככה שאין לו שום יתרון על "אףףףףף אחד". במקום להתחיל בקטן ולהתקדם לאט לאט בהתאם לכישוריו הוא ישר קיבל טור בעיתון הנקרא בישראל. לא צריך להיות קשר בין העובדה שהוא נלקח בשבי למתנה הזו. רוצים לעזור לגלעד? תמצאו דרכים אחרות.

קוראי העיתון משלמים עליו סכום נכבד והם ראויים לקבל פרשנות של אנשי מקצוע ולא חובבנים. יש פה ריח רע של תאבת פירסום, בצע וחפיפניקיות. ידוע שלא מעט פרשנים, ערוצי טלוויזיה, ואתרי אינטרנט נגועים באינטרסים. לפחות שם יושבים אנשים שיכולים להעשיר את הידע שלנו בצורה משמעותית.

אם גלעד שליט נהיה פרשן, מה יהיה הצעד הבא? נראה עוד דברים מביכים כמו פליטי ריאלטי מפרשנים מהקאמפ נואו? מספיק היה הקטע ההזוי של ג'קי בן מנחם בערוץ הספורט (עכשיו הוא בערוץ ONE). אם כבר פרוטקציות, לאן נעלם ליאון שניידרובסקי? אולי ארים טלפון לשיפרה. או ליוסי בובליל שנהיה שחקן תיאטרון.

כשחושבים על זה קצת לעומק, לא בטוח שזה יהיה טוב גם לגלעד. הוא קופץ בבת אחת לביצה הזאת, שמלבד האיטנרסנטים הנ"ל, גם מוצפת בטיפוסים גסים על גבול הפליליים כמו פרוספר אזגי ותומר סיני. לא בהכרח הדמויות האידיאליות ליציאה מטראומה.

הטוקבקים והתגובות ברחוב לא יהיו תמיד עדינים, כי כך מתייחסים לספורט בארץ ובעולם – בחופשיות. עכשיו נותר לחכות ולראות כמה זמן יחזיק מעמד הרומן החדש ואיפה עוד נראה את שליט מפרשן. אל תתפלאו אם בעונה הבאה הוא כבר יישב ליד מאיר איינשטיין או רמי וייץ.

מי שאלמוני וניסה להשתלב במדיה יודע שזה לא פשוט. לא לוקחים כל אחד וגם כשמישהו מתחיל בעבודה, לעיתים הוא מקבל שכר רק אחרי חצי שנה שהוא שם. הרבה קורות חיים נשלחים ומעט מהם נענים בחיוב. יש ראיונות עבודה לעבור. את כל ה"טראראם" הזה שליט לא היה צריך לעבור.

בכל מקרה אני מאחל לשליט הצלחה בכתיבה, שיהנה מחיים טובים ושקטים. אחרי הכל מדובר בגבר גבר ששרד חמש שנים אצל אחד הצבאות האכזריים בעולם.

2 תגובות בנושא “האם מערכת ידיעות אחרונות פעלה נכון כאשר נתנה לגלעד שליט לכתוב טור בעיתון?”

  1. טוב אז ככה, אני לא ממש מבינה בכדורגל, אבל העיניין עם גלעד גם אותי הטריד .

    עשיתי חיפוש בגוגל על גלעד שליט והג'וב שהוא קיבל והגעתי לכתבה הזו .
    אני מסכימה איתך מילה במילה – לא יכולת לנסח את זה טוב יותר !! גם אותי זה מרגיז פסיטיבל הריאלטי שחודר לתחום הספורט / פוליטיקה ודוגמנות .

    פעם ראשונה שאני קוראת את הכתב הנ"ל , אני שמחה שסופסוף יש כתב עם דיעות שלא מפחד וחושש להביע אותן.
    ההתבטאות בהירה , משפטים קצרים . עם ניקוד נכון ! כיף לקרוא ! (ולהסכים ..)

    !

  2. אם כל כוכב ריאליטי יהפוך לפרשן ספורט\שחקן\דוגמן כל התחומים האלו ירדו באיכות שלהם.
    ככה גם אנשי מקצוע טובים יכולים לאבד את מקום העבודה שלהם לטובת חובבים, דבר שאין בו צדק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *