דיאטת הג'ינג'ר המיוחדת הזו תעזור לכם להוריד את הקילוגרמים העודפים בקלות ובמהירות!

אם אתם מנסים לרדת במשקל וניסיתם כל מיני שיטות ודרכים שלא ממש עזרו, הסיבה היא שכנראה לא בחרתם את השיטה הנכונה בשבילכם, ואולי אתם גם לא שותים מספיק מים.

ישנה דרך נוספת שאתם יכולים לנסות כדי לרדת במשקל ולהיפטר מהשומנים העודפים. והדבר הטוב ביותר בשיטה הזו היא שאתם לא צריכים אפילו לצאת מהבית כדי שהיא תעבוד.

השיטה הזו עובדת עם ניילון נצמד וג'ינג'ר, ואתם צריכים למלא אחר ההוראות הפשוטות.

השומנים סביב הבטן הם אלו שהכי קשה להיפטר מהם ועל מנת להצליח, אתם צריכים לאכול בריא, לעשות ספורט, לשתות הרבה מים, ולישון היטב.

מרכיבים:

  • ניילון נצמד
  • כף אחת של ג'ינג'ר טחון (או אבקה)
  • 4-5 כפות קרם גוף
  • תחבושת אלסטית
  • מים חמים
  • מגבת

הוראות:

עליכם להשרות את המגבת במים ולעטוף איתה את הבטן או את האזור בו אתם רוצים לשרוף שומנים. השאירו אותה חמש דקות ואז הורידו. המגבת הראשונה תפתח את הנקבוביות. לאחר מכן, ערבבו את קרם הגוף עם אבקת הג'ינג'ר, ומרחו את התערובת הזו במקום בו הייתה מונחת המגבת הרטובה. כאשר אתם מורחים את התערובת, עטפו אותה עם הניילון הנצמד.



לאחר מכן, קחו את התחבושת האלסטית ועטפו איתה את הניילון הנצמד. השאירו את התחבושת במהלך הלילה, מכיוון שכך הג'ינג'ר ידחס בגלל משקל הגוף שלכם, והוא יעבוד כל הלילה.

במהלך הלילה, יתכן ותרגישו עקצוצים וצריבות. אל דאגה, זה דבר טוב, זה אומר שהג'ינג'ר עושה את העבודה שלו. הסירו את התחבושת ואת הניילון הנצמד בבוקר.

תצטרכו לחזור על הטיפול בכל יום, עד לקבלת תוצאות אופטימליות.

השיטה הזו זולה מאוד, אז בהחלט כדאי לנסות אותה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *