בנות מגדלות פין והופכות לבנים כשהן מגיעות לגיל בגרות בכפר הקריבי הזה

סיפורים כמו אלה מזכירים לי עד כמה העולם שלנו מגוון ומעניין.

במבט ראשון, הכפר הקטן סאלינס שבדרום-מערב הרפובליקה הדומיניקנית נראה כמו כפרים נידחים רבים בקריביים.

התושבים המקומיים חברותיים, חופים עם חול לבן, והשמש תמיד זורחת – אבל יש תופעה אחת ביזארית שמפרידה בין הכפר הזה לשאר העולם. בגיל בגרות, ילדה אחת מתוך 90 שנולדות בכפר עוברת שינוי טבעי מילדה לילד. לתופעה קוראים guevedoces והתגרום המילולי שלה הוא 'פין ב 12'.

gu1



המדען והמגיש ד"ר מייקל מוזלי נסע לכפר הקריבי הקטן כדי לצלם סדרה חדשה בשם Countdown to Life עבור BBC2. הוא אמר,

"שנאתי את תהליך ההתבגרות; הקול משתנה, מצבי הרוח משתנים, האח הגדול צוחק עלי. אבל בהשוואה לג'וני, זה היה קלי קלות. ל – Guevedoces לפעמים קוראים “machihembras”, הפירוש של זה הוא – 'קודם אישה, ואז גבר'. כשהן נולדות הן נראות כמו בנות ללא אשכים ומה שנראה כמו ואגינה. אבל רק כאשר הן מגיעות לגיל בגרות הפין גדל והאשכים יורדים".

ty1

בתכנית מוזלי מראיין מספר ילדים שעברו  את השינוי. אחד מהם הוא ג'וני, 24, שנולד כילדה בשם פלישיה, והוא מסביר איך ההרגשה לגדול כך.

"אני זוכר שלבשתי שמלה קטנה ואדומה. נולדתי בבית במקום בבית החולים. הם לא ידעו מה המין שלי. הלכתי לבית הספר ולבשתי את החצאית שלי. מעולם לא אהבתי להתלבש כמו ילדה. כשהביאו לי צעצועים של בנות מעולם לא שיחקתי איתם. כל מה שרציתי זה לשחק עם הבנים".

מאז שנהייה זכר לג'וני היו מספר מערכות יחסים קצרות, אבל הוא עדיין מחפש אחר אהבת חייו. "הייתי רוצה להתחתן ולעשות ילדים, בת זוג שתעמוד לצידי בזמנים הטובים והקשים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *