בארסה ופארסה: ערוץ הספורט או ערוץ קטלוניה? (דעה)

לא, המשיח לא הגיע, אלה רק כוכבי קבוצת הכדורגל של ברצלונה. לוח השידורים של ערוץ הספורט ביום שבת, כולל לא פחות משלוש שעות רצופות שמלוות את הקבוצה בארץ ובשטחים. כל זה בלי שהם משחקים בכלל.

אופירה רואה ובוערת מקנאה. נאמר ונכתב כבר שבארסה היא "הקבוצה של הערוץ". שבמשחקים שלה ובסיומם שומעים את השדרים והפרשנים שלהם בנטייה לאהדת הקטלונים. אלי אוחנה בעונה שעברה ניסה להכחיש, אבל אחרי רצועת השידור הכול כך מוגזמת נראה שגם הוא יתקשה למצוא הסבר משכנע. במקום שיצלמו אותם נוחתים בשדה התעופה ולשמוע אותם מספרים כמה שהם מחכים לביקור ושאר שקרים וקלישאות, קברניטי הערוץ החליט לתת לנו יום בארסה. באסה באסה.

באותו זמן בערוץ אחר, שכן משדר ספורט, הספיקו להעביר משחק של ליברפול ואחריו דורטמונד. יותר שידורים, פחות דיבורים, זה נכון. לא שווה היה להשקיע את הכסף שנשפך על שעות השידור הרבות של מסי ושות' על שידורים חיים? אפילו משחקי הכנה מעניינים כשהעונה עוד לא התחילה, יש שחקנים חדשים בכל קבוצה כמעט שמעניין לראות איך הם משתלבים ואנחנו אחרי חודשים בלי כדורגל? הערוץ ממשיך בקבלת ההחלטות הרעה שלו בשנים האחרונות שכוללת פתיחת ערוצים ועוד ערוצים בתשלום וזלזול בצופים כשהוא מעמיס עליו שידורי אולפן עם קטעים מהאינטרנט במקום הדרבי של מנצ'סטר או משהו מספרד שהוא לא ריאל מדריד/ בארסה\מיורקה.

גם גזרת הפרשנים והשדרים לוקה מאוד בחסר. יורם ארבל ממשיך להתבלבל, שגיא ממשיך לברבר ועל זוהר ואוחנה חבל לדבר. כשכבר יש משהו מעניין בשידור חי פשוט מתחשק להשתיק את הקול, אבל ככה אי אפשר לראות ספורט וליהנות. הרלוונטיות של הערוץ הולכת ופוחתת. כרגע מה שיש שם להציע זה ליגת האלופות וחדשות הספורט. הראשון מעניין באמת רק אחרי שלב הבתים ואת השני אפשר למצוא בגרסאות מעט שונות במקומות אחרים. בעידן האינטרנט זה קל על אחת כמה וכמה. נדרשת מהפכה, דחוף, לפני שיהיה מאוחר מידי, כדי שהערוץ הנהדר הזה יחזור להיות מה שהיה. שייתן לנו מבחר של ספורט מעניין שמחכים לו בתחילת היום ונהנים ממנו במהלכו. כדורגל חופים לא עושה את זה לאף אחד, כי היציעים שם שוממים, אז למה להביא את זה לשידור? כי זה זול?

התמונות שפברגאס מצלם והחומוס שמסי מנגב לא צריכות לקבל כיסוי מקיף בערוץ שמתיימר לשדר ספורט. בשביל זה יש גיא פינס, ליאון רוזנברג ושאר כתבי הרכילות. להראות שוב ושוב את אותן תמונות של המאמן החדש, מרטינו, מתייצב מול המצלמות זה בזבוז זמן של הצופים. בכלל, כמה אפשר לדבר רק על ברצלונה? כמות כזאת של מידע אין במוזיאון של הקבוצה בספרד או בפה של האוהד הכי חופר שלהם. אם זה מה שהיה לפני האימון שלהם בארץ, מפחיד לחשוב מה יהיה ביום שיגיעו לבלומפילד לאימון, כן, אימון! פשוט מגוחך.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *