אתר ONE עושה מעצמו צחוק עם גוגל טרנסלייט

כולנו מכירים את נפלאות גוגל טרנסלייט. יש צמד שעושה קריירה משירים שמתורגמים בגוגל טרנסלייט, ויש כדורגלנים שמעלים סטטוסים שמתורגמים בגוגל טרנסלייט. אבל לא הייתם מצפים שאתר הספורט הגדול בישראל ישתמש בגוגל טרנסלייט, נכון?

אתר הספורט ONE מעלה לערוץ היוטיוב שלו תקצירים של משחקי ליגת העל בכדורגל. הוא עושה עבודה מבורכת, ומספר סרטונים אפילו הגיעו למאות אלפי צפיות (בזכות שיתופים מאתרים בחו"ל).

אתמול ONE העלו לערוץ היוטיוב שלהם את תקציר הדרבי התל אביבי עם תיאור של מהלך המשחק בעברית, ובמקום לכתוב אותו בצורה נורמלית באנגלית, הם פשוט העתיקו את הטקסט לגוגל טרנסלייט ומה שיצא להם הייתה בדיחה אחת גדולה.

הנה כמה משפטים בעברית והתרגום שלהם באנגלית – כפי שגוגל טרנסלייט תרגם ו ONE העלו:

* בדקה ה-33 הגיע השער הראשון, שפתח את המשחק לגמרי –  33minutes came the first gate , which opened the game entirely

* ערן זהבי קיבל כדור ברחבה מדן איינבינדר, חדר לרחבה ושלח בעיטה חזקה לאמצע השער ברגל ימין – Eran Zahavi was shot penalty from Dan Einbinder , square room and sent a hard kick to the middle of the gate on the right foot. מסכן ערן זהבי, דן אייבינדר ירה עליו פנדל.

* ובדקה ה-43 עומר דמארי נגח את השוויון מתוך הרחבה, לאחריו חגג בתנועת "פיו פיו" המוכרת – and 43 minutes Omer Damari rammed the equality of extension thereafter celebrated in the " mouth mouth " the Seller

* דמארי לא התבלבל, דייק מ-11 מטרים ועם שערו ה-21 העונה – Damari was not confused , Dyke from 11 yards and his 21st – מי ידע שעומר דמארי הוא לסבית…

הנה הטקסט בעברית ולמטה הטקסט המתורגם לאנגלית:

onetube1

onetube

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *