אמא חתכה נודל לשחייה ופתרה בעיה שכיחה שכולם מכירים – הרעיונות שלה פשוט גאוניים!

נודל לשחייה הוא לא רק עבור ילדים בבריכה. מסתבר שאפשר להשתמש בו להרבה מאוד פרויקטים של 'עשה זאת בעצמך' בסביבת הבית. הנה כמה שימושים גאוניים לנודל לשחייה שיעזרו לכם רבות בחיים.

אמבטיית קרח צפה

בזמן שאתם נהנים מיום קיץ חם בבריכה, למה שלא תפנקו את עצמכם עם כמה משקאות צוננים? תבנו את אמבטיית הקרח הצפה הזאת עם נודל לשחייה, ותוסיפו פנימה משקאות.

משפך

השתמשו בנודל לשחייה בתור משפך. חברו אותו לכיור, ותשלטו בזרימת המים. זה יהפוך את מטלות הבית לקלות בהרבה!

אבטחו רווחים בין הדלתות

בחורף, יתכן והבית ירגיש קר יותר בגלל שמזג האוויר הקר מוצא דרכו אל תוך הבית דרך חריצים שונים. על מנת למנוע זאת, השתמשו בנודל כדי לסתום את הרווחים והחריצים.

להגן על הרכב

אם יש לכם מקום חנייה צר וקטן, ואתם חוששים לדפוק את הדלת של הרכב, השתמשו בנודל לשחייה שישמור על הרכב שלכם ממכות. למדו עוד כאן.

תמיכה לעציצים

השתמשו בנודל לשחייה כדי לתמוך בעציצים במקום מקל עץ. חתכו את הנודל באורך המתאים, ואז שימו אותו מסביב לבסיס העציץ. כשהעציץ גדל אתם יכולים להוסיף שכבה נוספת של נודל לשחייה.

השתמשו בצבעים שונים כדי לתת לגינה שלכם מראה קיצי ומדהים!

שמרו על צורת המגף

הכניסו אל תוך המגפיים נודל לשחייה ועזרו להם לשמור על צורתם המקורית. חתכו את הנודל באורך המתאים והניחו אותם בפנים. זה עד כדי כך פשוט.

אין קמטים

כולנו מכירים את זה, מניחים את המכנס או החולצה על הקולב ונהיים קמטים מעצבנים. עטפו את הקולב עם נודל לשחייה וכך תמנעו את הקמטים המעצבנים הללו.

טבעות למפיות

אם אתם מוצאים את עצמכם רודפים אחרי מפיות ברוח, אז נסו את הטריק המגניב הזה. חתכו את הנודל לטבעות, ואז השתמשו בהן בתור מחזיק למפיות.

לעולם לא תקבלו מכות כואבות באצבעות הרגליים

אם אתם מוצאים את עצמכם מקבלים את המכות המעצבנות והכל כך כואבות האלה באצבעות הרגליים, אז יש לנו פתרום פשוט וגאוני בשבילכם. חתכו את הנודל ועטפו כל מקום בו אתם נתקלים עם אצבעות הרגליים.

שמרו את שאריות הנודל לשחייה

אם אתם משתמשים בנודל לשחייה בשביל הפרויקטים המגניבים שסיפרנו לכם עליהם למעלה, אל תזרקו את שאריות הנודל. אתם יכולים להשתמש בהם בתור סופגים לעציצים. הניחו אותם בתחתית העציץ, הם יספגו את המים, וגם לא תצטרכו להשתמש בכל כך הרבה אדמה.

מה דעתכם? נשמע לדעת מה חשבתם על זה. ספרו לנו בתגובות למטה. ואל תשכחו לשתף את הטיפים הנפלאים האלה עם החברים והמשפחה שלכם. הם עוד יודו לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *