אמא הייתה בשוק כשהבת שלה רצה אליה בכאבי תופת. ואז היא ראתה את זה…

ג'קי פדרו קנתה לאחרונה לבתה בת ה 13, גבי, טלפון סלולרי על מנת שהיא תוכל לשמור על קשר עם הילדה העסוקה. היא מעולם לא ציפתה שתוך שבוע, בתה תפצע בצורה קשה מהמכשיר.

פדרו אמרה לבאזפיד שגבי דיברה בטלפון כאשר הרגישה שוק חשמלי מסביב לצווארה. הילדה אמרה שהיא השתמשה בטלפון כאשר היה מחובר למטען בזמן שהרגישה את ההתחשמלות שנגרמה על ידי זרם חשמלי ש'נסע' סביב שרשרת המתכת שלה ושרף את צווארה.

mat



פדרו אמרה שהיא שמעה את בתה צורחת. "היא ירדה בריצה למטה אחרי שזה קרה, מחזיקה את הצוואר…", אמרה האמא לבאזפיד. "זאת ההרגשה הגרועה בעולם כאמא לראות את הילדה שלך צורחת מכאבים, ואין לך מושג איך לעזור לה. לקח לה חמש דקות לפני שהיא בכלל הצליחה לספר לנו מה קרה".

גבי סבלה מכוויות בדרגה שנייה ויש לה צלקת על הצוואר כתוצאה מההתחשמלות.

למרות שרבים רואים בסיפור כ'תאונה מוזרה', תאונות שנגרמות מטלפונים סלולריים נמצאות בעלייה מכיוון שלמכשירים שעובדים על ליתיום יש נטייה להתחמם. אם הסוללות או המטענים מתחממים, הם יכולים לגרום לכוויות, התחשמלות ואפילו להתפוצץ.

מומחים אומרים שהסיכון עולה כאשר אנשים משתמשים במטענים לא מקוריים מכיוון שרובם עשויים מחלקים שלא עומדים בתקן ועלולים לגרום לשרפות וסכנות אחרות. מכשירים סלולריים יכולים להתחמם יתר על המידה אם משאירים אותם על משטחים רכים (כמו כריות או מיטות) ואין להם מספיק אוורור.

אך המכשיר והמטען של בתה של פגרו היו מקוריים וחדשים. המשפחה יצרה קשר עם החברה ממנה קנו את הטלפון והחברה שלה להם מכשיר חדש והציעו לשלם את כל ההוצאות הרפואיות שנגרו לגבי כתוצאה מהתאונה.

פדרו משתפת את התקרית הטראומטית שלה בתקווה שזה יעזור למנוע תאונות כאלו בעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *