אישה צעירה קנתה פריטים בשווי 3 מיליון דולר לאחר שגילתה שהבנק העביר לה בטעות 4 מיליון דולר

המשטרה האוסטרלית עצרה אישה צעירה בת 21 בחודש מאי אחרי שהיא קנתה פריטים בשווי כמה מיליוני דולרים עם כסף שהוכנס לחשבון שלה בטעות על ידי הבנק.

כריסטין ז'יאנשין היא אזרחית מלזית הלומדת הנדסה כימית באוסטרליה, והיא הייתה בשוק כאשר גילתה שחשבון העובר ושב שלה גדל ב 3.6 מיליון דולר! היא בזבזה 3.3 מיליון דולר ולפי הדיילי מייל, היא חייבת את הסכום הזה בחזרה לבנק.

היא הואשמה במרמה פיננסית, ושימוש ביודעין ברווחי פשע.

עיתון הסאן מדווח שכאשר כריסטין גילתה שהרשויות מחפשות אחריה, היא הגישה בקשה לדרכון חירום כדי לברוח למלזיה. בגלל זה, תנאי הערבות שלה מונעים ממנה להשתמש בדרכון שלה והיא חייבת להתייצב בתחנת המשטרה פעמיים ביום. אסור לה להגיש בקשה לדרכון חדש, והיא צריכה להישאר אצל החבר שלה בעיר רודס.

ros

פיונה מקרון, עורכת הדין של כריסטין, אופטימית לגבי התיק. היא מאמינה שהתביעה תתקשה להוכיח שהשימוש של כריסטין בכסף הוא עבירה על החוק. השופטת ליסה סטייפלטון מסכימה עם ההערכה של פיונה, כשהיא אומרת שה"בנק פשוט נתן לה את הכסף".

עורכת הדין מקרון אמרה, "היא לא בהכרח עברה על החוק…אלו לא רווחי פשע. זה כסף שכולנו חולמים עליו".

עורכת הדין מקרון הוסיפה ואמרה שכריסטין הגישה בקשה לדרכון מכיוון שאיבדה את הישן, לא בגלל שרצתה לברוח מהמדינה. עורכת הדין מתעקשת שכריסטין פשוט רצתה לבקר את ההורים שלה.

התובע, מארק טרנר, לא מסכים. הוא טוען שכריסטין הגישה בקשה לדרכון שבועות ספורים בלבד אחרי שגילתה שהוצא נגדה צו מעצר. הוא הוסיף ואמר שכריסטין התחמקה מהבק והמשטרה, אשר התקשרו אליה מספר פעמים בנוגע לכסף שהוכנס בטעות לחשבון שלה.

מה אתם הייתם עושים אם הייתם מגלים שהוכנסו לחשבון הבנק שלכם 4 מיליון דולר בטעות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *