אישה לא חפפה את השיער במשך חצי שנה – עכשיו תראו את התוצאה המדהימה 8 שעות אחר כך

אלא אם חוויתם זאת בעצמכם, דיכאון הוא משהו שקשה מאוד להבין. מיליוני אנשים בכל העולם מתמודדים עם המחלה מדי יום, ובמקרים רבים, היא הופכת את חיי היומיום ואת הבריאות הכללית למאתגרת מאוד.

הספרית קייט לנגמן נתקלה לאחרונה במישהי כזאת. אישה ביקרה בסלון היופי שלה, וסיפרה לה שהיא מתמודדת עם דיכאון בחצי השנה האחרונה. היא חיפשה שינוי – וזה בדיוק מה שהיא קיבלה.

היום של קייט עבר בצורה רגילה כאשר הבחינה באישה לא מוכרת נכנסת לסלון היופי שלה, ובחנה מוצרים לטיפוח השיער שהיו על המדף.

קייט ניגשה אליה ושאלה אם היא צריכה עזרה – וזה היה הרגע שהיא שמעה את הסיפור הארוך והכואב שלה.

האישה שבסיפור סבלה מדיכאון מתמשך בחצי השנה האחרונה. היא לא הצליחה לצאת מהמיטה, ולא חפפה או סירקה את השיער שלה במהלך כל התקופה הזו. היא עשתה קוקו בשיער – אבל בגלל שהיא לא חפפה אותו כל כך הרבה זמן, הוא היה קשה כמו אבן.

קייט, ששיתפה את הסיפור שלה בפייסבוק הסבירה:

"אז היום, מבין כל הימים, היא נכנסה פנימה ושאלה האם אני יכולה לטפל לה בשיער, ושהיא סוף סוף הצליחה להוציא את עצמה מהמיטה. כמובן עניתי. לא היה אכפת לי עד איזו שעה אשאר, רציתי לוודא שהיא תקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר", היא כתבה.

האישה התעקשה מספר פעמים שקייט פשוט תספר אותה, ושלא אכפת לה כמה זה יעלה. כל מה שהיא רצתה זה לזהות את עצמה שוב. אבל קייט החליטה שהיא תעשה כל שביכולתה כדי לעזור לאישה, ולהעניק לה את מה שהיא כל כך צריכה: להרגיש שלמה שוב.

קייט הושיבה את האישה בכיסא והחלה לסרק את שיערה. שמונה וחצי שעות לאחר מכן, אחרי פתיחת הקשרים, הצבע והתספורת, זו הייתה אישה חדשה לגמרי שישבה בכיסא מולה.

כשקייט סיימה עם הסטיילינג והתספורת, היא ראתה משהו מדהים.

"כשסיימתי, ראיתי את הניצוץ הזה בעיניים שלה וראיתי את הלחיים שלה מאדימות מהתרגשות, לא רק מזה שהיא יכולה להעביר שוב את האצבעות בשיער שלה, אלא היא הרגישה כמו עצמה שוב", כתבה קייט.

"שיניתי היום חיים של מישהי ולעולם לא אשכח את זה. ואם זה במקרה יגיע אליה, אני רוצה שהיא תדע איזו מדהימה, נפלאה, אוהבת, אדיבה וחזקה היא".

"ולא רק הדברים האלה, אלא כמה היא יפה, ומגיע לה רק אושר בחיים…ואני אסירת תודה שזכיתי לעזור לה בצעד הראשון", הוסיפה קייט.

טוב הלב, הסבלנות וחוסר השיפוטיות של קייט ריגשו אותנו מאוד. בבקשה שתפו את הכתבה עם חברים ומשפחה אם אתם מרגישים אותו הדבר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *