אישה חתכה את איבר מינו של האדם שאנס אותה, הכריחה אותו לאכול את איבר המין באיומי אקדח

הסיפור המחריד הזה מגיע מלפאייט, צפון קרולינה, כאשר אדם שהורשע בהתעללות מינית בילדים חטף נערה בת 19 לביתו והתעלל בה.

קימברלי וולט הייתה בדרה הביתה אחרי שהייתה אצל חברות ביום ראשון אחר הצהריים, כאשר אדם בשם רוברט וויליאמס ניגש אליה. וויליאמס שאל אותה אם היא צריכה טרמפ למקום אליו היא הולכת, אך סירבה בנימוס. וויליאמס נסע מהמקום, אבל כאשר וולט פנתה לכיוון ביתה, החוטף זינק מהשיחים, תפס אותה והכניס אותה בכוח לרכבו.

mdm

וויליאמס לקח את וולט לביתו, שם התעלל בה במשך מספר שעות. לפי דיווח המשטרה, וויליאמס נרדם אחרי ששתה כמויות רבות של אלכוהול ו-וולט הצליחה להשתחרר מהקשירה. היא עלתה במדרגות, ניגשה לוויליאמס, קשרה אותו, ובהתקף זעם, לקחה סכין ו'סירסה אותו'. וולט אמרה שהוא התעורר בצרחות וצווחות כאשר היא הלכה עם האיברים שלו והכניסה אותם למיקרוגל. "זרקתי את החבילה של הנבלה למיקרוגל, לקחתי צלחת, מזלג, סכין וחתכתי את זה כמו נקניקיה", אמרה וולט. "לקחתי את האקדח שלו שהוא השאיר על השיש במטבח, ניגשתי אליו והכרחתי אותו לאכול את זה. אני לא מתחרטת ולא מצטערת. זה מה שמגיע לו והוא ילך לגיהנום".

לפי ההצהרה שנתן וויליאמס, הוא אמר שהוא פחד למות ולכן מילא אחר ההוראות של וולט. וויליאמס נלקח לבית החולים, טופפל ולאחר מכן הועבר למעצר. בגלל הנסיבות, וולט לא תואשם בפשע. יש כאלו שקוראים לה גיבורה. "עכשיו אנחנו כבר לא צריכים לדאוג שהסוטה הזה יפגע במישהו נוסף", אמרה דונה שמתגוררת בשכונה. "אם היינו מסרסים כל פדופיל, לא הייתה לנו את הבעיה הזו".

One thought on “אישה חתכה את איבר מינו של האדם שאנס אותה, הכריחה אותו לאכול את איבר המין באיומי אקדח”

  1. שימו לב שאף אחד לא חושב להעמיד אותה לדין. רק אצלנו כולאים חייל שהרג מחבל. תחשבו על זה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *