אישה גילתה ש'החבר' שלה היא למעשה החברה הכי טובה שלה ושהיא לובשת פין תותב

ברוכים הבאים לעולם הנפלא של האינטרנט, בו אנשים מכל העולם יכולים להיפגש בפעם הראשונה, בלי להיפגש באופן פיזי, ויותר מפעם אחת.

חשוב לציין את זה, מכיוון שאתם יכולים לפגוש ברשת את החבר הכי טוב שלכם ואפילו לא תדעו שזה הוא, וזה בדיוק מה שקרה לאישה הזאת, שרצתה להישאר בעילום שם.

ובכן, הסיפור שלה מוזר למדי, מכיוון שכאשר פגשה ברשת את החברה הכי טובה שלה, זה היה מתוכנן מראש. החברה, גייל ניולנד בת ה 25, רצתה להיות קרובה יותר לחברה שלה, ורצתה לעשות זאת בלי להלחיץ אותה. אז היא המציאה לעצמה כינוי, 'קאי פורצ'ן', והחלה לצ'טט עם הקורבן.

בסופו של דבר העניינים נהיו יותר רציניים, והם קבעו להיפגש. 'קאי' הוא חצי פיליפינת וחצי לטיני, אבל הוא היה מעורב בתאונת דרכים קשה שגרמה לאשפוז שלו בבית החולים, ולכן פספס את הפגישה הראשונה שהם קבעו.

כאשר 'קאי' השתחרר מבית החולים, הקורבן (או החברה הכי טובה) רצתה להיפגש ולהביע את הרגשות שלה באופן פיזי, אז הם קבעו להיפגש במלון Dene בצ'סטר.

ch1



"הוא אמר שעזרתי לו להתגבר על התאונה, שזה סימן שאנחנו צריכים להתחתן, לעשות ילדים. התחלנו לדבר על הדברים האלה", אמרה הקורבן.

כאשר הקורבן הגיעה למלון 'קאי' היה בשירותים, מבויש מהצלקות והכוויות, אז הוא ביקש ממנה לכסות את עיניה. היא עשתה זאת, ונשארה עם עיניים מכוסות במשך כל הפגישה!

ch3

הם נפגשו כך חמש פעמים לפני שהקורבן החלה לחשוד.

"כאשר עשינו סקס תפסתי לו את הראש והרגשתי משהו מוזר. זה לא הרגיש נכון. אני ישבתי והוא עמד", היא אמרה.

"משהו בראשי אמר 'תורידי את זה (את כיסוי העיניים), תורידי. אז בסוף הורדתי את הכיסוי. גייל פשוט עמדה שם…פשוט לא האמנתי לה, לא האמנתי…' "

"הוא מיד תפסה את הראש שלה ואמרה 'זה לא מה שאת חושבת' ".

חמש פעמים גייל ניולנד עשתה את התרגיל הזה על החברה הכי טובה שלה, ועכשיו היא מואשמת בתקיפה מינית בבית המשפט בצ'סטר קראון. אבל מדוע הקורבן נשארה עם כיסוי עיניים במשך 5 פגישות?

המשפט נגד ניולנד עדיין ממשיך, וסביר להניח שהיא תפסיד בו. ועדיין, האם זה הגיוני שהקורבן לא הורידה את הכיסוי מהעיניים בכל חמשת הפגישות? מה אתם חושבים שקרה שם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *