אחרי שתקראי את זה, את תרצי לשים דאודורנט מתחת לחזה בכל יום

כשאני זקוקה למקלחת אבל אין לי זמן, דאודורנט תמיד מציל אותי.

וכשחם בחוץ ואני מרגישה שאני מזיעה דרך החולצה, דאודורנט הוא חברי הטוב ביותר.

אבל מה שלא ידעתי עד עכשיו זה שדאודורנט הוא לא רק לבית השחי. לדוגמא, אתן יכולות להשתמש בו גם על כפות הרגליים והחזה שלכן.

אז השאלה היחידה שאני שואלת את עצמי עכשיו היא: איך זה שלא ידעתי את זה קודם?

אם אין לכן דאודורנט בבית, אתן תרצו לקנות אחרי שתראו את זה. אבל לפני שאתן עושות זאת, קנו דאודורנט נקי מאלומיניום, מכיוון שלאלומיניום יש השפעות בריאותיות מסוכנות. ניתן למצוא בכל בית מרקחת דאודורנט בלי אלומיניום.

הנה 9 טיפים חכמים ביותר על איך לנצל בצורה הטובה ביותר את הדאודורנט.

1. מסלק פצעונים

אם יש לכן פצעונים עקשנים על הפנים והמוצרים הרגילים לא עובדים, דאודורנט הוא פתרון טוב. דאודורנטים רבים מכילים חומרים נגד הזעה שיכולים לייבש את העור. זה מה ששומר על בית השחי יבש, והוא יכול לעשות את אותו אפקט לפנים. אז אם הפנים שמנוניות, נסו למרוח קצת דאודורנט.

2. מונע זיעה מתחת לחזה

ישנם אזורים מתחת לחזה שלכן שיכולים להזיע במהלך חודשי הקיץ החמים. והזעה דרך החולצה בזמן אימון או ריצה זה דבר אחד, זה משהו אחר לגמרי כשאתן במשרד או צריכות להגיע לפגישה חשובה. מרחי קצת דאודורנט מתחת לחזה, תישארי יבשה, ותריחי נפלא.

3. להחליק אל תוך ג'ינס צמוד

אתן מכירות את ההרגשה. אתן מתקשות ללבוש את הג'ינס האהוב עליכן. הרמתן אותו, אך המותניים לא משתפות פעולה. אז במקום להילחם אם זוג המכנסיים האהוב עליכן, מרחו קצת דאודורנט על הרגליים. אתן תופתעו באיזו קלות הג'ינס יחליק למעלה.

4. שומר על משקפי השמש במקום

אין דבר מעצבן יותר מאשר משקפי שמש שמחליקים להם במורד האף כל הזמן. פשוט מרחו קצת דאודורנט על האף, והמשקפיים ישארו איפה שהם צריכים להיות.

5. להימנע מהשארת כתמי זיעה על רהיטים

כולנו ראינו כתמים שחורים במקומות בו אנשים מזיעים ישבו. לעמוד ולהשאיר כתם גדול על משענת של כורסא או ספה זו לא הדרך בה אתם רוצים שאנשים יזכרו אתכם. אבל אם תמרחו קצת דאודורנט על הגב תוכלו להימנע מזה.

6. לילות ללא זיעה

להתעורר באמצע הלילה ספוגים זיעה זה אחד הדברים המעצבנים שיש. אם חדר השינה שלכם חם או שהיה לכם סיוט, אתם עלולים להזיע, והרבה. אך מריחת דאודורנט על הגוף לפני שאתם שוכבים לישון, תייבש אתכם במהירות.

7. ביי ביי כפות רגליים מסריחות

מי אמר שרק בית השחי מסריח? מרחו דאודורנט על כפות הרגליים ובין האצבעות. כפות הרגליים לא יזיעו ולא תהיו מובכים להוריד את הנעליים.

8. מונע שלפוחיות

נעליים חדשות עלולות לגרום לשלפוחיות. כשחם לכם, כפות הרגליים מתנפחות ומשתפשפות על הנעליים, וכך נוצרות שלפוחיות. מרחו קצת דאודורנט בתוך הנעליים והוא יספוג את הזיעה, וימנע שלפוחיות.

9. צריבות מסכין גילוח

הקיץ כבר כאן, וזה אומר שהגיע עונת בגד הים. כל מי שמתגלח חושש מחתכים או צריבות של סכין הגילוח, אך דאודורנט יכול לשים לזה סוף. מרחו קצת דאודורנט על הביקיני/בגד ים אחרי הגילוח כדי לשמור על עור חלק ולמנוע גירויים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *