אזהרה! מדען ופרופסור באוניברסיטת הארוורד מפציר באנשים להפסיק לשתות חלב. זאת הסיבה מדוע

דיוויד לודוויג, רופא ילדים ומומחה תזונה המרצה באוניברסיטת הארוורד, פרסם מחקר שחושף את ההשפעות השליליות של צריכה יומית של מוצרי חלב. הוא במיוחד מפקפק בעצה הרווחת שאדם ממוצא צריך לשתות שלוש כוסות של חלב דל שומן מדי יום.

האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים, ומחלקת החקלאות האמריקנית וארגונים נוספים הם נגד צריכת קלוריות ממשקאות עם סוכר, אך הם ממליצים של שתיית חלב דל שומן.

לודוויג מציין שעל ידי המלצה לצריכה כל כך גדולה של חלב דל שומן, הם סותרים את העצה שלהם לא לשתות משקאות מלאי סוכר. חלב דל שומן בדרך כלל מחליף את השומנים הסוכרתיים.

mld

"ההמלמה היא אולי העצה השכיחה ביותר שניתנה לאוכלוסיה האמריקנית ב 50 השנים האחרונות. כתוצאה מכך, אמריקאים צורכים מיליארדי ליטרים של חלב מדי שנה, כנראה מתוך הנחה שבלי חלב העצמות שלהם יתפוררו", אמר לודוויג. "הסיטואציה הגרועה ביותר הוא שוקו דל שומן: אם אין בו שומן, הטעם יהיה פחות טוב. ועל מנת לגרום לילדים לשתות 3 כוסות ביום, אתם נותנים להם משקאות מלאי סוכר".

המרכיבים שמוסיפים מבטלים כל תועלת בריאותית. לודוויג טוען שאם כבר, אז עדיף לשתות חלב רגיל. אם המוצר בריא, והוא מגיע מבעלי חיים בריאים שאוכלים מזון טבעי, זה יכול לעזור לצריכת הויטמינים, להפחית סיכונים למחלות, לשלוט על סוכרת ולעזור במאמצי הורדת משקל.

במקום לשתות מוצרי חלב שעברו שינויים, צריך להתרכז בבעלי חיים שגדלים בצורה נכונה וטבעית. יש יותר מ 20 נוגדי רעלים, משככי כאבים, ורעלים וסטרואידים אחרים שאפשר למצוא במוצרים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *