אורגיה המונית של אנשים נכים תערך בקיץ בתאטרון בטורונטו

להיות אדם נכה זה בהחלט לא קל. חוסר הניידות, החוויות עליהם אתם צריכים לוותר, והיחס של אנשים כלפי נכים תמיד מבאס. אך האנשים האלה החליטו לשנות את התפישה הזאת ב 180 מעלות. בעוד אנשים רבים מדמיינים שחיים של נכים יכולים להיות בלי סקס, הקבוצה הזאת של אנשים נכים החליטו להתאסף יחד לאורגיה ענקית של…ובכן, תכף נגיע לזה. 

האירוע אורגן על ידי סטלה פליקרובה בת ה 35, יועצת למודעות לאנשים עם מוגבלויות. הדרך הטובה ביותר לגרום מודעות לבעיות של אנשים נכים? לגרום לכולם לעשות סקס בתאטרון. כמובן.

ne1

התאטרון של טורונטו יארח 125 אנשים למסיבת הסקס הראשונה לאנשים נכים. היוצר של Deliciously Disabled, אנדרו מוריסון-גורצה מסביר: "אנחנו רוצים לתת לאנשים נכים את ההזדמנות להיות בחזית של מסיבת סקס (משהו שאנחנו אף פעם לא רואים), אבל גם להכיר אנשים שלא סובלים מנכות לכל ההנאה שבעניין".

כשהוא משתמש בהאשטג #DeliciouslyDisabled אנדרו הצליח להפיץ את השמועה עד שסגר 125 משתתפים. המשתתפים מתכוונים לנפץ את הסטיגמות של אנשים נכים, ותוך כדי גם 'לנפץ' אחד את השני.

ne2

המטפלים של הנכים יכנסו חינם, אבל הכרטיסים שעולים 20$ כוללים הכל ממתורגמנים לחרשים ואז מעליות הידראוליות. "כיסא גלכלים יכול להיות צעצוע סקס נפלא", אמר אנדרו, שמקווה שהאירוע ישנה את התפישה של אנשים לגבי נכים. 

האורגיה תתקיים ב 14 לאוגוסט, ולמרות שהיו קצת ביקורות לגבי האירוע, רוב הפידבקים היו חיוביים. המארגנת סטלה פליקרובה ציינה שהקמפיין לא צריך לזעזע אף אחד. "צריך לחגוג אותו", היא אמרה.

הקמפיין אולי הרים קצת גבות, אבל הוא גם מעורר מודעות שאנשים נכים הם יצורים מיניים בדיוק כמו אנשים ללא מוגבלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *