אווזה החלה לנקר את מכונית המשטרה. כאשר השוטר יצא מהרכב ועקב אחריה הוא היה בשוק ממה שגילה!

במהלך 26 שנות שירות במשטרת סינסינסטי, השוטר ג'יימס גיבנס חשב שהוא ראה הכל…עד ליום בו הוא עקב אחרי אווזה, שביקשה ממנו לעשות זאת!

gs1

בזמן שישב במכונית המשטרה, השוטר גיבנס שמע קולות, וכאשר הסתכל מהחלון ראה אווזה מנקרת ללא הפסקה את החלון. כשהוא חושב שהציפור בסך הכל רעבה, הוא הציעה לה אוכל, אבל היא לא הייתה מעוניינת. במקום, הם פשוט המשיכה לנקר ולגעגע ללא הפסקה.

לפי גיבנס, "היא פשוט המשיכה לנקר ולגעגע. ואז היא הלכה, עצרה והסתכלה אחורה. ואז חזרה והמשיכה לנקר את הרכב".

היה לו ברור שהיא מנסה להשב את תשומת ליבו בגלל סיבה כלשהי. בפעם השנייה האווזה הלכה והסתכלה אחורה לכיוונו, הוא החליט לעקוב אחריה. וטוב שהוא עשה זאת.




gs2

האווזה המשיכה להוביל את גיבנס לאזור דשא ליד הנחל כ 90 מטרים מהרכב שלו. כשהוא התקרב, הוא הבחין שהרגליים של אחד הגוזלים שלה היה קשורים בחוט של בלון. האמא אווזה כנראה ידע ממי לבקש עזרה, בדיוק כמו שכל הורה אנושי היה עוזה אם הילד שלו היה במצוקה.

למרות שגיבנס ידע שהגוזל זקוק לעזרה, הוא חשש להתקרב אליו למקרה שהאמא תחשוב שהוא מנסה לתקוף אותו. הוא קרא לאנשי צער בעלי חיים המקומיים, אבל לא היו מחלצים פנויים באותו הרגע.

למרבה המזל, השוטרת ססיליה שרון, שמעה את הקריאה שלו לעזרה. אולי האווזה בטחה יותר באישה, והיא התבוננה איך שרון שחררה בעדינות את הגוזל שלה.





ברגע שהגוזל השתחרר, הוא הצטרף לאמא שלו ושחה למקום בטוח כשגיבנס ושרון מתבוננים בהם בהלם מהחוויה שהם עברו.

ndf

השוטרת שרון אפילו הזילה דמעה, ואמרה שזה היה רגע השיא שלה ב 24 שנים בתפקיד.

"זה נשמע כמו משהו מומצא", אמר גיבנס. "זה פשוט היה מדהים. האמת שאני לא יודע מדוע החלטתי לעקוב אחרי, אבל עשיתי את זה. זה גורם לי לתהות – האם הם יודעים לפנות לבני אדם לעזרה?".

סביר להניח שלעולם לא נדע את התשובה, אבל לפחות במקרה הזה, הכל עבד בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *