אדם הומלס אמר לו שכל מה שהוא רוצה זה ללכת הביתה. מה שקרה אחר כך היה פשוט מדהים!

לפני כחודש תושב טקסס הקים עמוד פייסבוק בשם People of East Texas, העמוד מאפשר לאנשים מאותו אזור לכתוב על עצמם ולספר את סיפור חייהם.

אותו אדם שהקים את העמוד ראה אדם הומלס בשם רודני יושב בכיכר בעיר טיילר שבטקסס. הוא ראה אותו מספר פעמים בעבר כאשר עבר עם הרכב שלו במקום, אבל הפעם הוא החליט לעצור ולדבר איתו. לרודני לא היה יותר מדי מה להגיד בפעם הראשונה שהם דיברו. למעשה, הוא סירב שאותו אדם יצלם תמונה שלו. הדבר היחידי שהוא אמר זה שהוא רוצה לחזור הביתה לעיר לואיסטאון שבמדינת מונטנה. זה היה לפני חודש.

rod1



בשבוע שעבר אותו אדם עצר ליד רודני שוב. הוא דיבר אל רודני כאילו הם מכירים שנים. הפנים שלו לפתע נדלקו. הוא ראה שהוא מתחיל לחייך. כאשר הוא התיישב לידו, רודני סיפר לו על עיר הולדתו שבלואיסטאון, מונטנה. הוא שאל את רודני אם יש משהו שימנע ממנו לנסוע אם הוא יקנה לו כרטיס נסיעה לאוטובוס. בלי היסוס רודני הסתכל עליו ואמר, "שום דבר. הייתי נוסע עכשיו".

לקראת סיום השיחה שלהם, לפני שאותו אדם התכוון לקום וללכת, רודני שאל אותו אם הוא עדיין רוצה לצלם אותו. רודני היה על סף דמעות כאשר הוא צילם אותו…

rod2הוא אסף קצת מידע על רודני ועל משפחתו (אחות אחת) במונטנה. רודני אמר שהוא איבד קשר עם אחותו לפני 16 שנים כאשר הטלפון שלו נשבר, ואין לו את המספר שלה. אותו אדם מצא אותה אחרי חיפוש קצר בגוגל. היא חשבה שרודני מת. היא הייתה בדמעות במהלך כל השיחה. 

הוא פרסם עמוד התרמה ואת התמונה של רודני בעמוד הפייסבוק People of East Texas וגייס מעל 750$ שהיו היעד. הכסף גויס תוך פחות מ 4 שעות! 

rod3

הוא הלך לספר לרודני שהוא עומד לנסוע הביתה, אבל רודני כבר ידע. מספר אנשים שראו את הפוסט בפייסבוק הלכו לכיכר ואמרו לו יום לפני שאותו אדם שגייס את הכסף הספיק. 

rod4

אישתו של אותו אדם הכינה רשימה של כל מה שרודני צריך. הם גילו שתחנת האוטובוס הקרובה ביותר לעיר של רודני נמצאת מרחק של כ 150 ק"מ, אחרי שחיפשו אחר אופציות נוספות שיביאו את רודני הביתה הם הגיעו למסקנה שהוא יצטרך לטפוס טרמפים בשארית הדרך. הם קנו לו את כל מה שהיה ברשימה בנוסף לזוג נעלי טיולים איכותיות ונוחות. 

rod5

הנה חלק ממוצרי האוכל שהוא ביקש שיקנו לו. בנוסף למוצרים הללו הם נתנו לו כסף כדי שיוכל לעצור ולאכול בדרך. 

rod6



הם הראו לו את כל מה שקנו לו כדי שהוא יוכל לראות ולסדר את המוצרים בתיקים שלו כפי שהוא רוצה. הוא לא הפסיק לצחוק.

rod7

להתראות רודני…

rod8

זה רק מראה לכם שמעשה קטן של מישהו אחד יכול לשנות את החיים של מישהו אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *