אבי לוזון – דין מכבי תל אביב כדין מכבי פתח תקווה? (דעה)

קשה להתרכז בכדורגל בזמנים כאלה. זמנים בהם רובנו דואגים, דרוכים וחשים סולידריות עם האחר. רובנו. כנראה שאבי לוזון לא.

ההחלטה לשחק מחזור חלקי בלי משחקי הקבוצות בדרום הוא אבסורד ודבילי. למה לא לדחות את המחזור וזהו? למי יש ראש לכדורגל?

אז לוזון, לא הבנתי. לדחות את המחזור בגלל יום הזיכרון לרצח רבין זה בסדר. אולם לדחות אותו, במלואו, בגלל מלחמה ברוב רחבי הארץ, לא.

הפחד מכמה אוהדי בית"ר ירושלים שישרקו בוז ויבזו את זיכרון רבין ז"ל גורם לך לבטל מחזור משחקים שלם. לעומת זאת, טילים משדרות עד תל אביב לא גורמים לך להניד עפעף.

אני מזדהה עם תושבי שדרות והסביבה כאשר הם תובעים מצה"ל והממשלה לטפל בסבל המתמשך מטילים. מבחינתם (ומבחינתי) דין שדרות כדין תל אביב. יש שיגידו שלפי פיקוד העורף ניתן לבצע התקהלות בתל אביב, ויותר מזה, המשטרה אישרה זאת. יחד עם זאת, ברגע שאבי לוזון החליט לקיים את המחזור בכלל והמשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה בפרט, חצי שעה לאחר אזעקה ונפילת טיל בגוש דן, ולא לקיים את המשחק בליגה הלאומית בין מכבי פתח תקווה למכבי הרצליה, הוא בעצם אומר: דין מכבי תל אביב הוא לא כדין מכבי פתח תקווה.

אז נכון, המשחק בין שתי הקבוצות מהלאומית היה אמור להיערך בראשל"צ ולא במושבה, אבל זה ממש לא משנה. הדם של מכבי תל אביב ובני יהודה הוא פחות סמיך מדם מכבי פתח תקווה?

הריח המסריח שעולה מהחלטה נוספת של יו"ר ההתאחדות לכדורגל מגיע עד עזה. אז את מינוי האחיין למאמן הנבחרת הצעירה קיבלנו, והניסיון הגלוי להשאיר בעונה שעברה את קבוצתו האהובה הבנו, אך זאת פשוט פארסה. בזמן האזעקה בתל אביב, כ-1000 איש בבלומפילד נסו במהרה למעברים בין השערים. מה היה קורה אם חס וחלילה, טיל היה פוגע ביציע אוהדים? אני לא רוצה לדעת. גם לוזון לא?

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “אבי לוזון – דין מכבי תל אביב כדין מכבי פתח תקווה? (דעה)”

  1. ממש מבייש!
    כל מילה חקוקה בסלע!
    סדרי העדיפויות של עולם הכדורגל אף פעם לא יפסיקו להדהים אותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *