אבא מצא מכתב פרידה מבתו בת ה 16 – המשפט האחרון הכה בו כמו אגרוף לתוך בטן

זה לא משנה בני כמה הילדים שלכם, כהורים אתם תמיד תרגישו אחראיים כלפיהם.

אתם תמיד תדאגו כשהם פוחדים או פצועים, ותמיד תחגגו הישגים שלהם. הילדים שלכם תמיד יהיו הילדים שלכם. שום דבר לא יכול לשנות את זה.

עם זאת, לגדל ילד זו אף פעם לא משימה קלה.

מכל תקופות ההורות שתחוו, יתכן וגיל העשרה הוא המאתגר מכולם. ההורמונים משתוללים, בית הספר יכול להקשות, לחץ חברתי מתחיל לשחק תפקיד והעולם כבר לא כזה שהם חווים כשרק אתם לצידם.

אם לשים זאת בפשטות, להיות הורה של נער או נערה בגיל העשרה זו בהחלט משימה מלחיצה.

אבא אחד חווה מקרוב את הלחץ הזה כאשר מצא פתק שהשאירה הבת שלו.

shutterstock

כשקבוצת הכדורגל האהובה עליו בדיוק הפסידה, הוא היה מבואס ועצבני מאוד. כדי לשפר את מצב הרוח הוא רצה להציע לבת שלו, ספיר,  לצאת לאכול גלידה.

הבעיה שספיר לא הייתה בחדר. הוא לא שמע או ראה אותה יוצאת מהבית, אז הפניקה החלה לשחק תפקיד.

המכתב

זה היה הרגע שהוא ראה מכתב מונח על המיטה שלה. במכתב היה כתוב:

"אבא ואמא היקרים,

אני מצטערת שאני מספרת לכם ככה, אבל ברחתי עם החבר החדש שלי, דימה.

סוף סוף מצאתי אהבת אמת, והוא פשוט מדהים! אני אוהבת במיוחד את הפירסינג שלו, הצלקות, הקעקועים היפים ואת האופנוע הגדול שלו!

וזה לא הכל – אני בהריון ממנו, אני בחודש השלישי כבר, ואני מתכוונת לעבור לגור איתו, והוא אמר שהוא רוצה עוד ילדים ממני. אני כל כך שמחה! ונחשו מה? הוא קנה לנו כרטיסי טיסה לקפריסין ואנחנו מתחתנים בשבוע הבא!!

הוא גם הסביר לי שמריחואנה לא מזיקה כמו שאנשים אומרים, אז עכשיו יש לנו כמה שתילים בדירה. יש לנו מספיק לנו ולחברים שלו, ובתמורה הם יתנו לנו כסף או כדורים.

אני גם מקווה שימצאו בקרוב תרופה להרפס כדי שדימה יבריא – זה באמת מגיע לו. אל תדאגו בקשר לכסף – לדימה יש חברים שאמרו לי שהם יכולים לסדר לי תפקידים בפרסומות.

הם אמרו שאני יכולה לקבל 300 שקל ליום, ושאם יהיה יותר מגבר אחד בכל סצינה אני אקבל יותר כסף! אז אל תדאגו בקשר אלי – אני בת 16 ויכולה לדאוג לעצמי. 

בפעם הבאה שאבוא לבקר אתם תזכו להכיר את הנכד שלכם! 

אוהבת, ספיר.

נ.ב. – אבא, שום דבר מזה אינו נכון – קפצתי לנועה לראות טלוויזיה. רק רציתי להזכיר לך שיש דברים גרועים יותר בחיים מאשר הפסד של מכבי חיפה בכדורגל. 

נתראה עוד מעט!"

אם זה לא העלה חיוך על הפנים שלכם, אנחנו לא יודעים מה כן.

שתפו אם צחקתם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *