אבא לילד שילם לכפיל שלו שיעבור את בדיקת האבהות במקומו על מנת להתחמק מתשלום מזונות

אימהות חדשות צריכות להתמודד עם דברים רבים, אז כאשר האבא מנסה להתחמק מתשלום דמי מזונות העניינים יכולים להיות קצת מטורפים.

בשביל האמא של התינוק החדש של תומאס קני, טירוף זה בדיוק מה שהיא קיבלה. קני בן ה25 היה במערכת יחסים ארוכה כאשר החליט לבגוד בחברה שלו. כמו גברים רבים שבוגדים בחברות, האינסטינקט הראשון של קני היה להכחיש הכל, הוא אפילו ניסה לשכנע את החברה השנייה שלו לעבור הפלה; זאת עד שהשופט הורה לו לעבור בדיקת אבהות.

אבל כאן הדברים מתחילים להיות מעניינים – קני כלל לא הלך לבדיקת האבהות שלו – הוא החליט לשכור מישהו שנראה בדיוק כמוהו שיעשה את הבדיקה במקומו, ובכך להתחמק מכל אחריות. למזלה של 'החברה השנייה' המזימה של קני לא הלכה לפי התכנית כלל וכלל, והוא הואשם בהונאה.

הודות לתעלול המלוכלך הוא עלול לקבל מאסר של עד שישה חודשים, כמו גם קנס של 2198$ עבור הבדיקה עצמה. מעניין אם מתישהו קני יסתכל לאחור ויתהה אם כל זה היה שווה את זה.

אבל זה נהיה גרוע עוד יותר. החברה הקבועה של קני, להם כבר ילד משותף, הייתה בהריון בזמן שקני התהולל לו מהצד! אחרי ששמע את הסיפור המלא השופט המכובד אמר על קני שהוא "רמאי ומניפולטיבי".



הנה 'הגבר' המדובר.

ken1

נראה די מלא בעצמו, לא?

ken2



קני עם חברה שלו והילדים עליהם ניסה לעבוד. 

ואחרי כל מה שקני עשה, חברה שלו החליטה להישאר איתו. WTF?!?

One thought on “אבא לילד שילם לכפיל שלו שיעבור את בדיקת האבהות במקומו על מנת להתחמק מתשלום מזונות”

  1. הסיפור נשמע לא הגיוני. בדיקת אבהות עם צו בית משפט מתבצעת בנוכחות האמא והילד ביחד כולל צילום תמונה משותפת של שלושתם ואיסוף טביעות אצבעות כדי למנוע הונאות. האם האמא לא שמה לב שמדובר במישהו אחר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *