תאומים בני 3 מתו יחד בתוך רכב לוהט – אבל אף אחד לא הכניס אותם לשם. כל הורה חייב לקרוא את זה!

סיפור קורע לב שמגיע אלינו מארצות הברית מזכיר ומפחיד את כולנו לגבי הסכנות היומיומיות שעלולות לקרות לכל אחד מאיתנו. בזמן שאמא תפסה לה תנומה על הספה, התאומים שלה בני ה 3, אוליבר ואריה (aria) יצאו החוצה מהדלת הראשית ונכנסו לרכב הלא נעול של ההורים שלהם, שחנה בחוץ תחת השמש הלוהטת של לואיזיאנה. כאשר אמא שלהם התעוררה ומצאה את הדלת פתוחה, היא מיד החלה לחפש אחר הילדים, ורצה לשכנה שלה רונדה מתיוס לעזרה.

ll1

אחרי שחיפשו, מתיוס והאמא מצאו את התאומים ברכב. היא אמרה לחדשות WLTX, "הוא ישב על הרצפה והניח את ראשו על המשענת".

מתיוס אמרה ששניהם לא הגיבו. "ביצעתי החייאה בשניהם", היא אמרה. התאומים הובהלו לבית החולים, אבל שם נקבע מותם. עכשיו הם הפנים של תאונה טרגית ביותר. הם שניים מ 40 ילדים שמתים מדי שנה בארצות הברית בתוך רכב לוהט. אך המקרה שלהם הוא שונה. ההורים לא הכניסו אותם או שכחו אותם בתוך הרכב, התאומים נכנסו לרכב לבדם כדי לשחק, ובגלל שהרכב לא היה נעול, הם נכנסו, אבל ברגע שהיו בפנים, הם לא הצליחו לצאת.



אמא נוספת, איימי מישל קארי, שיתפה סיפור דומה מאוד שהתרחש השבוע. היא פרסמה פוסט בפייסבוק כדי להזהיר הורים לנעול את הרכב על מנת שהילדים לא יוכלו להיכנס, לאחר שהבן שלה קייסון כמעט מת השבוע כאשר נכנס לרכב המשפחתי הלא נעול ולא הצליח לצאת ממנו. היא אמרה:

"אתמול הבן המתוק שלי קייסון כמעט הפך ל 1 מתוך 40 הילדים שימותו השנה בתוך רכב לוהט. קשה לי לכתוב את זה בגלל שאני מרגישה אשמה אבל אני יודעת שאנשים רבים משאירים את הרכב שלהם לא נעול ועכשיו אני יודעת שאסור לי לעשות את זה".

ll2

היא המשיכה וכתבה שהיא חשבה שקייסון היה בחדר של אח שלו משחק מיינקראפט, ולמרבה המזל הלכה לבדוק מה שלומו אחרי 20-30 דקות. הם מצאו אותו בתוך הרכב של המשפחה. כך היא רושמת בפוסט:

"קייסון שיחק בחדר של אח שלו, משהו שהוא יכול לעשות לנצח ולא נשמע ממנו מילה. כריסטיאן שמע מוזיקה חזקה בזמן שאנחנו ניקינו יחד את המטבח. אחרי 20-30 דקות הלכתי לבדוק מה שלום קייסון, אבל הוא לא היה בחדר. רצתי בכל הבית וצרחתי בשמו, אבל הוא לא ענה. רצתי החוצה ושם הוא היה, בתוך המכונית מבוהל, כשזיעה נוטפת ממנו תוך כדי שהוא צורח ובוכה. הוצאתי אותו מהר והוא מיד החל להירדם. נכנסו הביתה והתקשרו ל 911, הם הגיעו ועזרו לי להוריד את צום הגוף שלו ולייצב את מצבו כדי שנוכל ללכת לחדר המיון. הם ביצעו בדיקות דם לבני החזק ששום דבר אף פעם לא הפריע לו והן קבעו שהוא יהיה בסדר! היה לנו מזל, אני מודה לאל שהלכתי לבדוק מה שלומו, מי יודע כמה זמן הוא היה שם, או כמה זמן הוא היה מחזיק מעמד בחום הזה.




הסיבה שאני מספרת לכם את זה היא על מנת שכל ההורים ינעלו את הרכבים שלהם. מה שאנחנו יודעים עכשיו זה שקייסון וג'ייק יצאו החוצה כדי לחפש את מוצרי הניקיון (שבדרך כלל נמצאים ברכב כי אני מנקה בתים), קייסון ננעל בפנים ולא היה מספיק חזק כדי לפתוח את הדלת. לא הייתי חושבת לעולם שהם יצאו החוצה ויכנסו לרכב, אבל הם עשו זאת. זה קרה לי, זה יכול לקרות גם לכם".

"בבקשה שתפו כדי לעורר מודעות לנעילת הרכבים על מנת שילדים לא יוכלו להיכנס אליהם".

הסיפור של שלושת הילדים הללו בהחלט ישאר אצלי בראש וישמש תזכורת תמיד לנעול את הרכב. אנחנו מודים לאל שקייסון בסדר, ומשתתפים בצערם של ההורים של אוליבר ואריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *