מדענים גילו שהשמן הזה מחסל 90% מתאי סרטן מעי הגס תוך יומיים בלבד!

ארגון American Cancer Society מעריך שרק השנה יתגלו כ 95 אלף מקרים חדשים של סרטן המעי הגס בארצות הברית. היום, הטיפולים הסטנדרטיים כוללים ניתוח, הקרנות וכימותרפיה, ולכולם יש תופעות לוואי קשות מאוד. תקופה ארוכה שמדענים מחפשים אחר טיפול טבעי ובטוח יותר, ויתכן והם סוף סוף מצאו אותו.

לפי מחקרים אחרונים, שמן קוקוס אורגני יכול להיות המפתח לטיפול בסרטן. הסופר פוד הזה עשיר בחומצה לורית, שתומכת המערכת החיסונית. למעשה, שמן קוקוס נמצא בראש רשימת המזונות האנטי זיהומיים בזכות חומצות השומן שלו שהן אנטי-בקטריאליות, אנטי-סרטניות, אנטי-פטרייתיות, ואנטי-מיקרוביאליות, ואנטי-ויראליות. למעשה, שמן קוקוס הוא מעולה נגד כל מה שרע.

oo1

השמן הטבעי והבריא הזה כבר תועד במחקרים רבים כמסייע לייצר את רמת הסוכר בדם ואת רמות האינסולין, הוא מקטין את הסיכון למחלות לב, מסייע בשמירה על משקל תקין, ומחסל פטריות מזיקות. בנוסף לכל התכונות הבריאותיות שלו, מדענים גילו ששמן קוקוס מכיל מרכיבים אנטי סרטניים.



בעבר השתמשו בו כמסייע להפחית תופעות לוואי של טיפולים כימותרפיים, אבל מחקר שפורסם לאחרונה ב Cancer Research journal מצא שהחומצה הלורית אשר מרכיבה 50 אחוז משמן הקוקוס יכולה לחסל תאים של סרטן המעי הגס. המחקר עדיין נמשך, אך התוצאות עד כה מבטיחות מאוד. בניסויי מבחנה שנערכו באוניברסיטת אדלייד הם גילו ש 90& מתאי הסרטן חוסלו לאחר יומיים בלבד.

oo2

שמן הפלא הזה יכול לפתוח את הדלת לתרופה אלטרנטיבית, טבעית ובטוחה למגוון רחב של מחלות, כולל סרטן. כפי שמציינים ב American Society for Nutrition, חומצות השומן בשמן הקוקוס "יכולים להועיל בטיפול ומניעת מחלות כמו אוסטאופורוזיס, מחלות ויראליות (מחלת הנשיקה, צהבת, הרפס, וכו'), מחלת קרוהן, וסרטן". רופאים גם ממליצים על שמן קוקוס לטיפול באלצהיימר, פרקינסון, אפילפסיה, טרשת נפוצה, וסוכרת.

oo3

מקור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *