יש עשרות אלפי חרקים קטנטנים שחיים במזרן שלנו ואוכלים לנו את העור המת

טוב, חברים וחברות, אם תכננתם לאכול ארוחת צהריים אחרי קריאת הכתבה, אנחנו ממליצים שתאכלו לפני שתקראו. תוכן הכתבה עלול לגרום לכם להרגיש בחילה קלה (או קשה).

אני אוהב לישון, מי לא אוהב? ברצינות, אני יכול להירדם בכל מקום, בכל זמן. ובכן, אני אומר 'בכל מקום', אבל אחרי שראיתי מה מתחבא לנו במיטות יתכן ואני אפתח מקרה קיצוני של אינסומניה.

ml1

השמועה מספרת שכל המזרן שלנו מוצף בכמויות אדירות של חרקים. החרקים, ששמם הוא קרדית אבק הבית הם בגודל של 0.2-0.3 מילימטר והם בקושי נראים לעין בלתי מזוינת. מעבדה במכללת אוהיו סטייט החוקרת קרציות וחרקים קטנים ומשונים סיפקו סרטון שמראה איך החרקים הקטנים נראים מתחת למיקרוסקופ. הם אולי נראים כמו חתיכות שעועית חמודות, אבל הם למעשה חרקי קרדית אבק הבית. איכס!





המחשבה של אלפי חרקים קטנים שחיים לנו במיטה ואוכלים לנו את העור המת ואת השיער היא מספיקה בשביל לגרום בחילה אצל כל אדם בר דעת. זה פשוט דוחה.

לפי אתר  Environment, Health and Safety Online מזרן רגיל מכיל עשרות אלפי חרקי קרדית האבק. הם משגשגים בתנאים לחים, אז פתחו חלונות ותאווררו את המצעים שלכם מתי שאתם יכולים.

gn3

עבור רובנו, החרקים הקטנים לא מזיקים, מלבד הרגשת חוזר הנוחות והגועל. אך היו מקרים של אקזמה, אסתמה ואלרגיות שנגרמו על ידי קרדית האבק – כל חרק משחרר כ 20 חתיכות של צואה ביום, וזה יכול להשפיע על אוכלוסיות רגישות כמו זקנים וילדים חולים.

כדי לשים דברים בפרופורציה, מדענים מאמינים ש 10 אחוז ממשקל של כרית בת שנתיים מורכב מחרקי קרדית האבק והצואה שלהם. האם אתם מתגרדים כבר?

אבל אל דאגה, יש פתרון (לא מושלם, אבל גם משהו), לחרקי הקרדית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *